Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Górzykowo
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3859500, 3859506 , fax. 683 859 507
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
Górzykowo 1
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 68 3859500, 3859506, fax. 683 859 507
REGON: 97124700700011 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) modernizację nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno – asfaltowymi na gorąco z ręcznym obcinaniem krawędzi, uzupełnieniem podbudowy tłuczniem oraz załadunek i transport destruktu wraz z utylizacją, 2) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018, poz. 1202). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 oraz w SST załącznik nr 1a do SIWZ. W celu realizacji zadania wykonawca ma opracować projekt oznakowania na czas wykonywania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (t. j. Dz.U. 2017 poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem oraz uzgodnić go z właściwymi organami. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą Uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 poz. 108) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie robót przygotowawczych, 2) wykonanie podbudowy, 3) wykonanie nawierzchni jezdni, 4) wykonanie robót wykończeniowych, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Formularz cenowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia – sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe kierownika Budowy” – sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z pkt 7.6 SIWZ zobowiązanie powinno być złożone w formie pisemnej w oryginale. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 – 0+699,26 w miejscowości Modrzyca.
Dodano: 2024-03-01 - Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 –0+699,26 w miejscowości Modrzyca
Dodano: 2024-02-13 - „Przebudowa ul. Spichrzowej II- etap”.
Dodano: 2024-02-07 - Rozbudowa ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Adama Mickiewicza i Stefana Batorego
Dodano: 2024-01-20 - Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1140F na odcinku Bobrowice - Chojnowo
Dodano: 2023-12-21 - Naprawa nawierzchni drogi leśnej/duktu leśnego na terenie Nadleśnictwa Lubsko w 2023 r. - BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWA DUKTU LEŚNEGO- DOJAZD POŻAROWY NR 2/2 TRZY ŚWIERKI
Dodano: 2023-11-25 - Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2023-10-12 - Konserwacja i utrzymanie odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2023 roku
Dodano: 2023-10-05 - Remont drogi gminnej nr 005532F – ul. Wolsztyńska w Krężołach
Dodano: 2023-08-09 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Chlebowo Nr 000624F i 000627F oraz remont odcinka drogi gminnej Nr 000624F
Dodano: 2023-07-31