Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni drogi ul. Rubinowa - II etap.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni drogi ul. Rubinowa - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni i chodników ul. Rubinowej. 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót nr II BS.7352.Zg-493/5147/10 z dnia 31 sierpnia 2010 r. 3. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych: 197/3 Obr. XIII AM-2. 4. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni chodników i drogi od zakończonego I etapu robót do istniejącej kostki betonowej (odcinek 66,70mb- jezdni, chodnika z dwóch stron i krawężników nie należy uwzględniać przy kalkulacji). 5. W zakres robót budowlanych wchodzić będzie kompleksowa modernizacja drogi i chodników z uwzględnieniem krawężników. 6. Realizacja robót budowlanych polegać będzie szczególności na rozebraniu istniejącej nawierzchni drogi, tj. wylewanych płyt betonowych, z wywiezieniem gruzu betonowego na składowisko. Kolejno wykonanie koryta z wywiezieniem urobku, wymianę krawężników oraz obrzeży betonowych z ewentualnym uzupełnieniem ich oraz posadowieniem na ławie betonowej. Następnie należy wykonać warstwę odcinającą z piasku lub pospółki o grubości 6cm, wykonać podbudowę tłuczniową o grubości łącznej 23 cm z tłucznia niesortowalnego frakcji: 0-63mm - 15cm, 0-31,5mm - 8 cm. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm. Obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej należy rozebrać, wykonać warstwę wyrównawczą podbudowy z tłucznia niesortowalnego, a następnie ponownie ułożyć nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 8cm uwzględniając uzupełnienie 30%. W miejscach dojść i wjazdów należy zastosować obniżenia krawężników oraz obrzeży betonowych. W ramach robót należy uwzględnić również regulację istniejących studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, wpustów ulicznych, a także zasuw wodnych i gazowych. Nowym nawierzchniom z kostki brukowej betonowej ulicy oraz chodników należy nadać 2% spadki poprzeczne oraz podłużne. 7. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1) kompleksową modernizację drogi 810,74 m2 2) modernizację chodników (wymiana kostki brukowej 30%) 549,70 m2 3) wymianę krawężników betonowych 15x30cm posadowionych na ławie betonowej 208,03m 4) wymianę obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej 59,90 m 5) regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 4 szt. 6) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych 11 szt. 7) regulację pionową studzienek telefonicznych 8 szt. 8) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 12 szt. 9) warstwy konstrukcyjne drogi: a) warstwa odcinająca grubości 6 cm, b) podbudowa z tłucznia niesortowalnego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, c) podbudowa z tłucznia niesortowalnego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8 cm, d) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, 10) warstwy konstrukcyjne chodników: a) istniejące warstwy podbudowy, b) warstwa wyrównawcza z tłucznia niesortowalnego, c) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm (przełożyć, uzupełnić). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa do zgłoszenia robót budowlanych nr II BS.7352.Zg-493/5147/10 z dnia 31.08.2010 r. Modernizacja nawierzchni drogi- ul. Rubinowa w Zgorzelcu - opracowana przez Biuro Projektów Usług Budownictwa AJD Projekt Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenie ceny oferty. 9. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 10. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 109 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.18.2012. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach