Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej Radłowo - Piechcin

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
    REGON: 00053073200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni drogi gminnej Radłowo - Piechcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni drogi gminnej Radłowo - Piechcin, położonej w gm. Pakość i znajdującej się na odcinku: km 0+000-1+440. Zamawiający przewiduje dwuetapowość robót budowlanych: I etap- remont drogi na odcinku: km 0+000-0+590 II etap-remont drogi na odcinku: km 0+590-1+440 Termin wykonania obydwu etapów przedmiotu zamówienia: do dnia 30 września 2009r. ? I etap- Gminie Pakość udzielono dotacji ze środków terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych (funduszu celowego) na wykonanie rekultywacji polegającej na modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo z warstwy wiążącej i ścieralnej. - W związku z udzieleniem powyższej dotacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał rozliczenia w/w odcinka drogi o długości 590 mb odrębną fakturą (wystawioną po protokolarnym odbiorze robót) oraz aby sporządził kosztorys powykonawczy właściwy dla niniejszego odcinka. ? II etap- w całości zostanie sfinansowany ze środków Gminy Pakość. -Za wykonanie niniejszego odcinka drogi (po jego protokolarnym odbiorze) winna zostać wystawiona odrębna faktura jak również powinien być sporządzony kosztorys powykonawczy właściwy dla niniejszego odcinka (dł 850mb). Planowany zakres robót do wykonania jest właściwy dla obydwu etapów. Zakres robót jest następujący: - wyrównanie istniejącej podbudowy (mechanicznie)-6480 m? -wyrównanie, uzupełnienie podbudowy kamieniem wapiennym w ilości- 40 m? -wyprofilowanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75kg/m? tj. warstwa grubości 3cm-6480m? -ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubość warstwy 4 cm-6480m?. Odwodnienie powierzchniowe- za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi uproszczony projekt wykonawczy (załącznik nr 8), szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 6, a także kosztorys ofertowy stanowiący przedmiary robót - załącznik nr 7. Wymagania dotyczące nawierzchni mineralno - asfaltowej zawarto w szczegółowych specyfikacjach technicznych - załącznik nr 6. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości min. 100.000,00 zł, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5) wymagany termin wykonania - do dnia 30 wrzesień 2009r. 6) wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia ; Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający, przy czym w przypadku wystawienia przez urzędy miejskie, gminy poświadczeń, zaświadczeń, iż dany podmiot nadal figuruje w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej Zamawiający przypomina, iż taki dokument jest ważny łącznie z wpisem do ewidencji i w takim przypadku należy złożyć do oferty oba dokumenty. 3) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje- min. 2), 5) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub stosowne oświadczenie w przypadku nie korzystania z podwykonawców, 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wszyscy wykonawcy mają obowiązek złożyć dodatkowo a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) uprawnienia kierownika robót, świadczącego usługi na rzecz wykonawcy; c) dodatkowo Zamawiający załącza formularz ofertowy w celu wypełnienia przez wykonawcę biorącego udział w procedurze przetargowej. 4. Forma składanych dokumentów: a) dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę, b) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą - należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez notariusza kraju wystawienia w przypadku, gdy umowa międzynarodowa zawarta pomiędzy Polską a krajem wystawiającym dokument dopuszcza taką formę poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach