Urząd Gminy w Skórczu ogłasza przetarg
- Adres: 83-220 Skórcz, ul. Dworcowa 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5824236 lub 5824645 , fax. 058 5824999
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Skórczu
ul. Dworcowa 6 6
83-220 Skórcz, woj. pomorskie
tel. 058 5824236 lub 5824645, fax. 058 5824999
REGON: 19057759700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej Nowy Bukowiec Wielki Bukowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej Nowy Bukowiec - Wielki Bukowiec -Modernizacja nawierzchni drogi na odcinku 310,0 mb polegający na: równaniu, utwardzaniu kruszywem oraz wykonaniu nawierzchni asfaltowej drogi położonej w obrębie Nowy Bukowiec. Zakres robót: -mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20cm - 1147,0 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15cm - 1147,0 m2 -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1085,0 m2 -nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 5,0 cm - 1085,0 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, związane z remontem lub budową drogi (dróg) z nawierzchni mineralno - bitumicznej o łącznej długości mini. 4 km, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych). f) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, związane z remontem lub budową drogi (dróg) z nawierzchni mineralno - bitumicznej o łącznej długości mini. 4 km, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. j) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych k) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych l) Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. m) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, związane z remontem lub budową drogi (dróg) z nawierzchni mineralno - bitumicznej o łącznej długości mini. 4 km, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych). f) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, związane z remontem lub budową drogi (dróg) z nawierzchni mineralno - bitumicznej o łącznej długości mini. 4 km, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. j) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych k) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych l) Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. m) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/skorcz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie gminy Bytów umożliwiająca dojazd i obsługę gruntów - obręb Świątkowo, Dąbie na działkach nr 141/1, 142/8, 146/2, 146/4, 425, 21
Dodano: 2016-07-12 - Konserwacja i naprawa dróg leśnych wywozowych Nadleśnictwa Lipusz
Dodano: 2016-07-08 - Budowa drogi gminnej ulicy Mikołajczyka w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej - Etap II i z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja drogi gminnej Nr 114047 G Żelki - Żelkówko wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - Etap II
Dodano: 2016-07-04 - Remont drogi gminnej gruntowej numer 2320091G działka nr 302 do m. Domisław (gmina Czarne)
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa drogi pożarowej nr 28 etap I
Dodano: 2016-05-11 - Rozbudowa infrastruktury drogowej w zakresie pętli i zatok autobusowych oraz miejsc postojowych w Kuleszewie i Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)
Dodano: 2016-04-05 - Przebudowa sięgacza ulicy Głównej (dz. nr 684) w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
Dodano: 2015-10-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 114047 G Żelki - Żelkówko wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - Etap I
Dodano: 2015-09-30 - Budowa chodnika i ciągu pieszo jezdnego od msc. Karczemki do msc. Dobrzewino - etap II
Dodano: 2015-09-28