Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni chodników i dróg z kostki z podziałem na części. Cześć 1: 1. Modernizacja nawierzchni drogi przy ul. Wojska Polskiego 6. 2. Modernizacja chodników ul. Oświęcimska od ul. Pod Stadionem do ul. Wolności. 3. Chodnik przy ul. Traugutta 2 (część wewnętrzna).

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni chodników i dróg z kostki z podziałem na części. Cześć 1: 1. Modernizacja nawierzchni drogi przy ul. Wojska Polskiego 6. 2. Modernizacja chodników ul. Oświęcimska od ul. Pod Stadionem do ul. Wolności. 3. Chodnik przy ul. Traugutta 2 (część wewnętrzna).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: 1.1. MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 6 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm: 363,00 m2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławami: 230,00 m Rozebranie chodników z płytek 35x35x5 cm na podsypce piaskowej: 169,40 m2 Rozebranie obrzeży 6x20 cm: 121,00 m Wywóz gruzu wraz z utylizacją: 40,54 m3 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 23 cm wraz z odwozem i utylizacją: 532,40 m2 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 23 cm wraz z odwozem i utylizacją: 363,00 m2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża: 532,40 m2 Warstwa odsączająca gr 15 cm – jezdnia: 363,00 m2 Warstwa odsączająca gr. 10 cm – chodnik: 169,00 m2 Podbudowy z żużla stalowniczego na chodnikach rozścielane ręcznie - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm ( Chodnik): 169,00 m2 Podbudowy z żużla stalowniczego na jezdniach rozścielane mechanicznie - grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm (jezdnia warstwa dolna): 363,00 m2 Ułożenie krawężników 15x22 cm wraz z wykonaniem ław 230,00 m Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej: 169,40 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm na cementowo-piaskowej: 363,00 m2 1.2. MODERNIZACJA CHODNIKA UL. OŚWIĘCIMSKA Rozebranie chodników, z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej: 524,25 m2 Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej o wys 8 cm na podsypce piaskowej (wjazdy): 30,00 m2 Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej: 470,00 m Rozebranie krawężników betonowych 20x30 wraz z ławami 316,50 m2 Cięcie nawierzchni na gł 5 cm 316,50 m2 Rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej gr 5 cm: 63,30 m2 Wywóz i utylizacja gruzu: 78,70 m3 Wykonanie koryta gr 20 cm pod chodnik: 524,25 m2 Wykonanie koryta gr 35 cm pod wjazdy: 30,00 m2 Wywóz i utylizacja ziemi: 115,35 m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: 554,25 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm pod chodniki: 524,25 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm pod wjazdy: 30,00 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cem-piaskowej: 524,25 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cem-piaskowej: 30,00 m2 Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce cem-piaskowej: 470,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą: 305,00 m Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą: 24,00 m Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm (odtwarzanie nawierzchni przy krawężniku): 63,40 m2 Ułożenie odwodnienia liniowego A 15 z rusztem ocynk długości 2,5 m (odwodnienie budynku rynny) 20,00 m Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych 1,00 szt Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 4,00 szt Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm 452,00 m2 1.3. MODERNIZACJA CHODNIKA UL. TRAUGUTTA 2 Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej: 126 m2 Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej wraz z wywozem i utylizacją: 165 m Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – chodnik wraz z wywozem i utylizacją: 126 m2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV: 126 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - podbudowa chodnika: 126 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej - kolor szary: 126 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową: 165 m Humusowanie z obsianiem trawą gr 5 cm 50 m2 Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5a - 5f do SIWZ, przedmiarem robót załączniki nr 4 a - 4c do SIWZ, projekt techniczny załącznik 8a - 8c do SIWZ oraz mapy sytuacyjne załącznik nr 9a – 9c do SIWZ. Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie przed złożeniem oferty. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia odbioru robót. UWAGA: Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę obowiązuje w całym okresie obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. 2. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 3. Rozwiązania równoważne 3.1. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) parametrów jakościowych, b) estetyczne, c) funkcjonalnych, d) materiałowych, e) gabarytowych, f) technologicznych, g) bezpieczeństwa 3.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3.3. Ilekroć w dokumentacji, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych, i SIWZ. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Nawierzchnia musi być równa, a wysokość ułożonej nawierzchni w miejscach przejść dla pieszych musi być dostosowana do wysokości istniejącego krawężnika w miejscu przejść dla pieszych i nie może być większe niż 2 cm. W miejscach przejść dla pieszych należy zabudować kostkę wypustkową o szerokości 40 cm czerwoną. Progi zwalniające należy zdemontować i ponownie zamontować po zakończonych pracach lub wykonać progi zwalniające z kostki betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA! Proszę nie dołączać oświadczenia do oferty! Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach