Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
- Data zamieszczenia: 2019-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
REGON: 86159300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja narzędzi informatycznych do informowania społeczeństwa o jakości powietrza w Polsce w latach 2019-2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozwoju i utrzymania portalu internetowego pt.: „Jakość Powietrza” oraz aplikacji mobilnych „Jakość powietrza w Polsce” należących do Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Celem pracy jest wprowadzanie nowych oraz modernizacja istniejących elementów portalu „Jakość Powietrza” i aplikacji mobilnych „Jakość powietrza w Polsce”. Wykonywane modyfikacje mają udoskonalać narzędzia informatyczne GIOŚ do przekazywania informacji o jakości powietrza w Polsce, a także dostosowywać te narzędzia do najnowszych technologii i sprostać oczekiwaniom społecznym w kontekście sprawnego informowania o jakości powietrza. Ponadto, zamówienie ma na celu zapewnienie asysty technicznej dla wprowadzanych zmian na portalu i w aplikacjach. Projekt obejmuje 3 etapy na lata 2019-2021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72422000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, należy dołączyć w szczególności: - Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenia wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym w załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, - Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XI (jeżeli dotyczy), - Zobowiązanie, o którym mowa w pkt VI ust. 3 (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego dla Agencji Mienia Wojskowego
Dodano: 2019-07-19 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego dla Agencji Mienia Wojskowego
Dodano: 2019-06-19