Przetargi.pl
Modernizacja narzędzi informatycznych do informowania społeczeństwa o jakości powietrza w Polsce w latach 2019-2021

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
    REGON: 86159300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja narzędzi informatycznych do informowania społeczeństwa o jakości powietrza w Polsce w latach 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozwoju i utrzymania portalu internetowego pt.: „Jakość Powietrza” oraz aplikacji mobilnych „Jakość powietrza w Polsce” należących do Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Celem pracy jest wprowadzanie nowych oraz modernizacja istniejących elementów portalu „Jakość Powietrza” i aplikacji mobilnych „Jakość powietrza w Polsce”. Wykonywane modyfikacje mają udoskonalać narzędzia informatyczne GIOŚ do przekazywania informacji o jakości powietrza w Polsce, a także dostosowywać te narzędzia do najnowszych technologii i sprostać oczekiwaniom społecznym w kontekście sprawnego informowania o jakości powietrza. Ponadto, zamówienie ma na celu zapewnienie asysty technicznej dla wprowadzanych zmian na portalu i w aplikacjach. Projekt obejmuje 3 etapy na lata 2019-2021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72422000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, należy dołączyć w szczególności: - Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenia wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym w załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, - Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XI (jeżeli dotyczy), - Zobowiązanie, o którym mowa w pkt VI ust. 3 (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach