Przetargi.pl
Modernizacja monitoringu wizyjnego miasta Elbląga 2017

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja monitoringu wizyjnego miasta Elbląga 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Modernizacja monitoringu wizyjnego miasta Elbląga 2017 Przedmiot główny: CPV: 35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmioty dodatkowe: CPV: 51.31.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 2.Zakres zamówienia: zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem: 1)kamer obrotowych 230V na wieży budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Łączności 1 - 2 szt. 2)kamer stałopozycyjnych PoE na słupie monitoringu na pętli autobusowej Plac Dworcowy w Elblągu - 2 szt. 3)kamery obrotowej 230V na słupie monitoringu na pętli autobusowej Plac Dworcowy w Elblągu - 1 szt. oraz 4)rekonfigurację połączeń spawanych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej „ELMAN” na potrzeby podłączenia kamer (Rekonfiguracja połączeń spawanych w budynku PKS Plac Dworcowy 4 oraz w studni kablowej SD19034C). Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Dostawy stanowiąca Załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3.Kamery muszą być w pełni kompatybilne z istniejącym systemem Bosch Video Management System V.7.5 zainstalowanym w systemie monitoringu Gminy miasto Elbląg. 4.Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy, tzn. wyprodukowany nie dawniej niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem oraz by nie był używany, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. 5.Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów. 6.Wykonawca dostarczy i zainstaluje uchwyty montażowe, adaptery słupowe i okablowanie itp. - niezbędne do uruchomienia kamer. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w miejscu instalacji sprzętu w czasie nie dłuższym niż trzy dni robocze od dnia przyjęcia zgłoszenia. Zgłoszenia napraw gwarancyjnych będą przesyłane w formie elektronicznej na skrzynkę e-mail Wykonawcy. 8.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Model, producent, strona WWW z bezpośrednim linkiem do opisu sprzętu, opis i parametry oferowanego sprzętu” w Wycenie sprzętu stanowiącej Załącznik do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, podał model, producenta, stronę WWW z bezpośrednim linkiem do opisu sprzętu, opis i parametry oferowanego sprzętu. 10.W przypadku zgodności oferowanego sprzętu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej Dostawy stanowiącej Załącznik Nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz w Załączniku do formularza OFERTA stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ Wycena sprzętu, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie modelu, producenta sprzętu i jego strony WWW z bezpośrednim linkiem do opisu sprzętu. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 12.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a)Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c)oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach