Przetargi.pl
Modernizacja molo wraz z budową dojścia do niego, na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Rusałka” ul. Golęcińska 27 w Poznaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja molo wraz z budową dojścia do niego, na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Rusałka” ul. Golęcińska 27 w Poznaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie modernizacji molo wraz z budową dojścia do niego, które znajduje się na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Rusałka” przy ul. Golęcińskiej 27 w Poznaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach: 1. etap I obejmuje w szczególności wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, pozyskanie wszelkich uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do należytego wykonania zamówienia,w tym uzyskanie stosownych opinii zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Poznania nr 817/2018/P z dnia 14 listopada 2018 r., 2. etap II obejmuje w szczególności przygotowanie terenu pod wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i uporządkowanie terenu po ich wykonaniu, uzyskanie zezwolenia na użytkowanie – jeśli dotyczy, oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje większy zakres robót, niż przedmiot niniejszego zamówienia). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa. Rozwiązania zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym są rozwiązaniami przykładowymi. Dopuszcza się wykorzystanie materiałów i technologii równoważnych, tzn. nie odbiegających klasą, jakością i trwałością oraz właściwościami użytkowymi od wskazanych jako przykład. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie za wykonanie etapu I zamówienia nie może być wyższe niż 20% wynagrodzenia za realizację całości przedmiotu zamówienia. Na oferowane i wyceniane w Kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wyłączeniem osób wykonujących czynności nadzoru budowlanego. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy oraz Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zamówienia z podaniem terminów realizacji poszczególnych etapów. Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego, harmonogramu rzeczowo- finansowego lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach