Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
ul. Stanisława Dubois 3 3
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
REGON: 00052451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Małej Elektrowni Wodnej w Michalicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni i elektrociepłowni - 45251000-1. Przedmiot zamówienia przewiduje: remont urządzeń małej elektrowni wodnej w bloku upustowo-przelewowym zapory czołowej zbiornika Michalice. Lokalizacja-Józefków, działka nr 84. Zakres robót remontowych wg projektu wykonawczego pn.: Remont urządzeń małej elektrowni wodnej w bloku upustowo-przelewowym zapory czołowej zbiornika Michalice: całkowity demontaż turbiny Francise na stropie dolnym i górnym, montaż na stropie dolnym podstawy pod dwa turbozespoły zatapialne o średnicach D=550 mm, montaż na podstawie dolnej dwóch turbozespołów zatapialnych z turbinami śmigłowymi o średnicy D=550 mm w układzie lewarowym (wg załączonego schematu zabudowy), montaż zaworów napowietrzających układ z automatyką, montaż rur ssących, przedstawienie dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR), uzyskania protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji. Parametry techniczne MEW po remoncie: przełyk instalowany - Qmax = 2.04 m3 na s, moc zainstalowana - Ni = 42,5 - 62,4 kW, światło łotoku górnego - B = 4,0m, średnica wirnika turbin zatapialnych - D = 550 mm, ilość turbin - 2 szt., prędkość wlotowa 0,68 m na s, rzędna posadowienia turbiny - 152,80 m n.p.m. Wykonawca robót zobowiązuje się do: przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane, wywozu gruzu, odpadów poza teren robót budowlanych, na składowisko odpadów, dostarczenie zdemontowanej turbiny Francise w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w odległość do 10 km. Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat licząc od daty protokołu odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452510001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.900,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dziewięćset 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby). O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: -Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną