Przetargi.pl
Modernizacja małego dźwigu towarowego (potrawowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 wchodzący w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja małego dźwigu towarowego (potrawowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 wchodzący w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji małego dźwigu towarowego (potrawowego) w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji technicznej nowego dźwigu; 2) Demontaż i utylizacja elementów starego dźwigu; 3) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i maszynowni; 4) Dostarczenie oraz montaż podzespołów nowego dźwigu 5) Oddanie urządzenia do eksploatacji po odbiorze Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Teren objęty robotami budowlanymi będzie udostępniony Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - nie krótszego niż 60 miesięcy (5 lat). Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego. Wykonawca przy protokole odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, których okres będzie minimum 24 miesięcy. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 30 sierpnia 2017 r. w godzinach 1000 -1400 na terenie ZOL przy ul. Olchy 8, 04-837 Warszawie. Termin wizji należy potwierdzić telefonicznie pod numerem telefonu 22 811 06 88 w 271. W trakcie przeprowadzania wizji lokalnej należy bezwzględnie zapoznać się z dokumentacją techniczną istniejącego dźwigu towarowego. 8. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. 9. Zamawiający dopuszcza pracę od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 07.00 do 18.00. Prace Wykonawcy w dni ustawowo wolne od pracy oraz pozostałe, poza godzinami wymienionymi wyżej wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 10. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zaplecza budowy. 11. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może być logicznie wywnioskowane. 12. Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 672 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987 ze zm.). Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. 13. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót wskazanych przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 15. Wykonawca zobowiązany jest stosować odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p. ppoż. 16. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: a. uzgodnienie z Zamawiającym w terminie wskazanym we wzorze umowy. b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. utrzymanie porządku na terenie prowadzonych prac remontowych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, po zakończeniu gruntowne posprzątanie terenu objętego modernizacją, d. przygotowanie wszelkich wniosków i dokumentów związanych z realizacją robót i odbiorem końcowym, 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666.). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 18. Wykonawca w terminie minimum 2 dni przed rozpoczęciem prac dostarczy wykaz imienny pracowników wykonujących pracę na terenie budowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w punkcie 16 na podstawie umowy o pracę w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający wyznaczy żądanie w terminie 2 dni roboczych, o czym powiadomi Wykonawcę drogą elektroniczną na wskazany w umowie adres mailowy. 20. W przypadku zmiany osób, o których mowa w punkcie 18 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nowy wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od zaistnienia faktu zatrudnienia nowych pracowników. 21. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (zał. nr 7 do SIWZ) za każdy taki przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach