Przetargi.pl
Modernizacja lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej w Chełmie

Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 563 95 92 , fax. 0-82 563 95 05
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie
    ul. Partyzantów 40 40
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 563 95 92, fax. 0-82 563 95 05
    REGON: 00059411700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chbp.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu Filii Nr 2 chełmskiej Biblioteki Publicznej w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, ul. Zachodnia 31, 22-100 Chełm. Przedmiar robót obejmuje modernizację pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, korytarza oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do lokalu w następującym zakresie: 1) przygotowania i zagospodarowania terenu budowy; 2) robót murarskich (zamurowywanie otworów w ścianach m.in. po zmniejszeniu otworów okiennych, uzupełnianie tynków); 3) położenia gładzi szpachlowej; 4) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 5) usunięcia w części pomieszczeń ścianek działowych; 6) modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 7) robót posadzkarskich (wylewki samopoziomujące, układanie gresu, terakoty); 8) układania glazury w toaletach i pomieszczeniu gospodarczym; 9) dostawy i wymiany wyposażenia pomieszczenia gospodarczego i toalet (armatura sanitarna) oraz dostosowanie toalety dla osób niepełnosprawnych (dostawa i montaż barierek); 10) wymiany grzejników; 11) robót malarskich (ściany, sufity, grzejniki nie objęte wymianą na nowe); 12) wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed wejściem do biblioteki; 13) wywiezienia materiałów porozbiórkowych z uprzątnięciem obiektu; 14) wykonania dokumentacji powykonawczej; 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: 1) inwentaryzacja stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) projektowane zmiany stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) aranżacja wnętrz łazienek i pomieszczenia gospodarczego stanowiąca Załącznik Nr 10 do SIWZ; 4) przedmiary robót stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 13 i 14 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarami robót, zasadami wiedzy technicznej , Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym; 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 3) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych; 4) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego; 5) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów; 6) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót; 7) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.; 8) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny i z częstotliwością wykonania zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu; 9) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: o systemie zgodności; o wyrobach budowlanych; potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 10) organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego, a także przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacji powykonawczej); 11) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w którejkolwiek części przedmiaru robót , do opisu przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to Zamawiający w każdym takim wypadku dopuszcza rozwiązanie (materiały, urządzenia, części, podzespoły itp.) równoważne, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Jeżeli w swojej ofercie w kosztorysie ofertowym, Wykonawca zaproponuje dla ww. wskazania rozwiązania równoważne, to stosowanie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Realizacja robót odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-czasowym robót, sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chbp.chelm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach