Przetargi.pl
Modernizacja lokalnej kotłowni osiedlowej

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokalnej kotłowni osiedlowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: „Modernizacja lokalnej kotłowni osiedlowej”, realizowanego w ramach Projektu „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie Miasta i Gminy Drobin”. Wykonawca zaprojektuje i wykona wolnostojącą kotłownię na biomasę (owies) wraz z niezbędną armaturą, instalacją podającą paliwo ze zbiornika magazynującego zlokalizowanego na zewnątrz kotłowni oraz przyłączeniem (jako źródło ciepła) do istniejącej sieci ciepłowniczej zasilającej położone w pobliżu budynku. Obliczeniowa moc cieplna kotłowni wyniesie około 460 kW. Dopuszczamy możliwość 15% przewymiarowania mocy kotłowni w celu dopasowania produkowanego kotła do produktów oferowanych przez producentów. 2. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Drobin, przy ul. Padlewskiego nr 5, na działce nr ewid. 458/1. 3. Opis istniejącej kotłowni: W obiekcie znajduje się obecnie kocioł na węgiel kamienny o mocy 500kW z 2008 roku, pracujący na parametrze 70/50⁰C. Kocioł w stanie istniejącym pracuje na potrzeby zasilenia osiedlowej sieci ciepłowniczej, do której podłączone są instalacje centralnego ogrzewania w 7 budynkach położonych przy ulicy Padlewskiego (nr 4, 6, 8, 10) oraz Spółdzielczej (nr 4, 5, 10A). Praca kotłowni ograniczona jest do pracy jedynie w ciągu sezonu grzewczego. 4. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane (tylko dla prac wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – jeśli dotyczy) – po 5 egz., projekty wykonawcze – po 4 egz., STWiORB – po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), b zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, c wykonanie prac budowlanych: • rozebranie istniejącej kotłowni, • wybudowanie wolnostojącego budynku kotłowni, • modernizacja kotłowni na biomasę (owies) wraz z podłączeniem do istniejącej sieci ciepłowniczej, • montaż instalacji kotłowej, wraz z buforem wodnym nie mniejszym niż 3,5 m3, • montaż zewnętrznego zasobnika paliwa, • montaż podajnika paliwa, • podłączenie do istniejącej sieci ciepłowniczej, • podłączenie do sieci wodno-kanalizacyjnej. d opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), e przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, f uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania. Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. 6. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji wynosił: a na roboty budowlano – montażowe - minimum 5 lat, b na kotłownię na biomasę wraz z osprzętem - minimum 5 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym „Mazowsze” w Płocku Oddział w Drobinie nr rachunku 35 9042 1068 0420 0358 2000 0950, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PZ.271.6.2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach