Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA LOKALI MIESZKALNYCH – EDYCJA V - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są prace budowlane dotyczące modernizacji lokali mieszkalnych z podziałem na trzy części postępowania: 1.1. część nr 1 postępowania pn.: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Orląt Lwowskich 25/1 w Bytomiu Przedmiotem zamówienia w części nr 1, jest w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji gazowej i C.O. etażowego w lokalu w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 2) wykonanie robót budowlanych obejmujących zakres wynikający z dokumentacji w szczególności: a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian i sufitów, podłóg i posadzek oraz stolarki okiennej i drzwiowej; b) roboty elektryczne; c) roboty instalacyjne wod- kan i gazowe. 1.2. część nr 2 postępowania pn.: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Skwer Osiedlowy 4c/7 w Bytomiu Przedmiotem zamówienia w części nr 2, jest w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji gazowej i C.O. etażowego w lokalu w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 2) wykonanie robót budowlanych obejmujących zakres wynikający z dokumentacji w szczególności: a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian i sufitów, podłóg i posadzek oraz stolarki okiennej i drzwiowej; b) roboty elektryczne; c) roboty instalacyjne wod- kan i gazowe. 1.3. część nr 3 postępowania pn.: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. 11 Listopada 4c/5 w Bytomiu Przedmiotem zamówienia w części nr 3, jest w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji gazowej i C.O. etażowego w lokalu w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 2) wykonanie robót budowlanych obejmujących zakres wynikający z dokumentacji w szczególności: a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian i sufitów, podłóg i posadzek oraz stolarki okiennej i drzwiowej; b) roboty elektryczne; c) roboty instalacyjne wod- kan i gazowe. 2. Wykonawca winien: Dot. części 1 a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia, w tym również na wykonaną dokumentację co najmniej 36 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót, b) wykonać przedmiot zamówienia z użyciem paneli podłogowych klasy ścieralności co najmniej AC3, c) wykonać przedmiot zamówienia z użyciem okien PCV o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna wynoszącym maksymalnie Uw = 1,10 W/m2K. Dot. części 2 a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia, w tym również na wykonaną dokumentację co najmniej 36 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót, b) wykonać przedmiot zamówienia z użyciem wykładziny podłogowej PCV o grubości co najmniej 2,0 mm. Dot. części 3 a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia, w tym również na wykonaną dokumentację co najmniej 36 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót, c) wykonać przedmiot zamówienia z użyciem wykładziny podłogowej PCV o grubości co najmniej 2,0 mm, d) wykonać przedmiot zamówienia z użyciem okien PCV o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna wynoszącym maksymalnie Uw = 1,10 W/m2K. zapisy dotyczące wszystkich części postępowania: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary, opinie kominiarskie, Programy Funkcjonalno-Użytkowe - stanowiące załączniki do siwz. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszystkich urządzeń wskazanych do montażu/wymiany; 5.Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, betoniarskie, montażowe, w tym stolarki okiennej (stolarka okienna - w zakresie części 1 i 3) i drzwiowej, murarskie, tynkarskie, malarskie, instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarach robót, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych postanowieniach umownych. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie poszczególnych części zawierają istotne postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 8. Obowiązek uzyskania zgód Wspólnot Mieszkaniowych dot. ingerencji w części wspólne nieruchomości leży po stronie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiednio: 1) do części nr 1 - 1 000,00 zł 2) do części nr 2 - 1 000,00 zł 3) do części nr 3 - 1 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty, odpowiednio do części, hasła: do części nr 1: „Lokal ul. Orląt Lwowskich 25/1– wadium” do części nr 2: „Lokal ul. Skwer Osiedlowy 4c/7 – wadium” do części nr 3: „Lokal ul. 11 Listopada 4c/5 – wadium” lub w przypadku wnoszenia wadium dot. wszystkich części: Modernizacja lokali – Edycja V cz. 1-3 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot należy wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty 2) oświadczeń wstępnie potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia zasobów podmiotów trzecich np. pisemne zobowiązanie. 2.Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
Dodano: 2024-04-30 - „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-26 - „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowo-administracyjnym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
Dodano: 2024-04-11 - Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-03-29 - wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy ul. Głogowskiej 9 w Gliwicach
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa dachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku remizy OSP Janów
Dodano: 2024-03-19 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-03-15 - Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
Dodano: 2024-03-11 - Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
Dodano: 2024-03-04