Przetargi.pl
Modernizacja linii przerobu odpadów w hali wielofunkcyjnej Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Końskich

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 723 497, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
    Spacerowa 145
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 723 497, , fax. -
    REGON: 29045198200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja linii przerobu odpadów w hali wielofunkcyjnej Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Końskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii przerobu odpadów w hali wielofunkcyjnej Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Końskich. 2. Do zadań wykonawcy należy: adaptacja wsypu, wykonanie konstrukcji stalowej, dostawa i montaż urządzeń technologicznych, w tym przenośników oraz wykonanie przeróbki instalacji elektrycznej, uruchomienie linii i przeprowadzenie szkolenia z zakresu jej obsługi. 3. Etapy realizacji zamówienia: Etap 1: Dostawa i montaż linii przerobu odpadów. Etap 2: Dostawa urządzenia współpracującego, tj. separatora magnetycznego. 4. Szczegółowy opis i pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Rysunek poglądowy, tj. szkic wraz z proponowanym układem zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pierwszego uruchomienia linii w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkolenia z zakresu jej obsługi. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) zmodernizowanej linii. 8. Wykonawca udzieli/zapewni gwarancję na okres: a) min. 5 lat na wykonane konstrukcje stalowe, b) min. 2 lata na zamontowane urządzenia, - licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42990000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach