Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg
- Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
- Data zamieszczenia: 2016-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
Zawały 101 101
87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
REGON: 87053000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Leśniczówki Czernikowo - budynek mieszkalno - biurowy wraz budynkiem garażowo - gospodarczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Leśniczówki Czernikowo - budynek mieszkalno - biurowy wraz budynkiem garażowo - gospodarczym. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w: - Projekcie budowlanym - załącznik Nr 12 do SIWZ, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 13 do SIWZ, - Przedmiarach robót - załącznik Nr 14 do SIWZ, - Standardach podstawowych materiałów, robót i wyposażenia wymaga?nych w nowoprojektowanych obiektach Nadleśnictwa Dobrzejewice - załącznik Nr 10 do SIWZ, - Informacjach uzupełniających do SIWZ - załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Miejsce wykonywania robót: działka nr 2005/1, Obręb Czernikowo, Gmina Czernikowo, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 4. Pobór energii elektrycznej oraz wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Cena wykonania przedmiotu zamówienia ma obejmować wszystkie jego elementy wynikające nie tylko z SIWZ wraz z załącznikami, lecz także wynikające z wiedzy i doświadczenia Wykonawcy w przedmiotowym zakresie oraz obiektywnej potrzeby ich wykonania. Podana przez Wykonawcę cena dotyczy wykonania końcowego dzieła w postaci wykonanych robót, niezależnie od tego czy wszystkie elementy konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zostały ujęte w SIWZ wraz z dokumentacją projektową czy też nie. 6. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 9. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10. Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 2.2 SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego oraz jakościowego. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 13. Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 14. Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód w wyniku działań lub zaniechań Wykonawcy, jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia własnym staraniem i na własny koszt. 17. Budynek mieszkalno biurowy: - Powierzchnia mieszkalna: 91,41% powierzchni całkowitej, - Powierzchnia biurowa: 8,59% powierzchni całkowitej. 18. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK Oddział w Toruniu nr 25 1130 1075 8100 0000 0001 1283, z dopiskiem na blankiecie: WADIUM NA PRZETARG SA.270.1.1.2016; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016, poz. 359). 3. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź dołączyć do oferty. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja osady leśnictwa Zdroje na terenie działki 130/11 LP w miejscowości Bożenkowo gm. Osielsko
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-08 - Budowa budynku gospodarczego na terenie Szkółki Leśnej w Białych Błotach
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-04 - Modernizacja osady Leśnictwa Tur
Dodano: 2016-06-29 - Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola
Dodano: 2016-06-27 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-06-15 - Budowa budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu w osadzie leśnictwa Bielice
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja leśniczówki Długi Bród
Dodano: 2016-06-14