Przetargi.pl
Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie

Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Mickiewicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (82) 576 37 43
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych
    Mickiewicza
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. +48 (82) 576 37 43
    REGON: 000739188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: domdzieckawkrasnymstawie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji łazienek w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych z przystosowaniem dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Mickiewicza 1 w Krasnymstawie.2. Zakres zamówienia obejmuje 3 łazienki, w których należy wykonać w szczególności:- skucie glazury i terakoty- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej- demontaż białego montażu- ułożenie glazury i gresu antypoślizgowego- wymiana kabin z HPL- zakup i montaż białego montażu- zakup i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych- zakup i montaż stolarki o szerokości drzwi 90 cm- roboty malarskie- montaż wentylatorów wywiewnych z instalacją elektryczną- wymiana opraw oświetleniowych3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania określa Załącznik nr 1 do SWZ, który zawiera:1) Dokumentacja projektowa zawierająca inwentaryzacje łazienek przed i po planowanej modernizacji,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB)3) Przedmiar robótZ uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.4. Dodatkowe wymagania i informacje. 1) Zamawiający informuje, iż prace remontowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będą realizowane w obrębie czynnego obiektu użyteczności publicznej, który musi na bieżąco funkcjonować. W związku z powyższym cena oferty musi w sobie zawierać wszelkie koszty związane z utrudnieniami przy realizacji robót związanymi z zabezpieczeniem stałego dostępu do obiektu oraz stałego ograniczania uciążliwości prowadzenia prac budowlanych, a przede wszystkim:- sprzątanie na bieżąco, - zabezpieczanie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, - wykonywanie oddzieleń tymczasowych miejsc prowadzenia prac od pozostałych części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się zanieczyszczeń poza obszar wykonywania robót,- przygotowanie pomieszczeń do remontu,- roboty uciążliwe – powodujące hałas, drgania, zapylenie nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi – Wykonawca będzie realizował poza godzinami i dniami pracy Zamawiającego.2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac w każdym dniu kalendarzowym.3) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.4) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć taką organizację prac, która umożliwi użytkownikom obiektu korzystanie w okresie robót budowlanych z co najmniej jednej łazienki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach