Przetargi.pl
Modernizacja łazienek w budynku ARTKina w Krośnie ul. Bieszczadzka 1

Regionalne Centrum Kultur Pogranicza ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Kolejowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 43 218 98, , fax. 013 43 218 98
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kultur Pogranicza
    Kolejowa 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 43 218 98, , fax. 013 43 218 98
    REGON: 63065200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckp.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek w budynku ARTKina w Krośnie ul. Bieszczadzka 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewiduje się wykonanie modernizacji łazienek zlokalizowanych na parterze budynku ARTKina przy ul. Bieszczadzkiej 1 w Krośnie (pomieszczenia oznaczone jako 0.24 oraz 0.27 na rysunku branży arch.-bud. „A-02_rzut parteru” – plik znajduje się w folderze „Dokumentacja projektowa/Zakres zamówienia/Branża arch-bud”). Realizowany zakres jest częścią większej inwestycji, która została podzielona na etapy. Aktualny zakres zamówienia stanowi I etap realizacji. Opis zakresu zamówienia: Branża architektoniczno-budowlana (pom. 0.24, pom. 0.27): - zabezpieczenie terenu, - wyburzenie istniejących posadzek, - wyburzenie części ścian działowych, - wykucie stolarki okiennej oraz zamurowanie powstałych otworów w ścianach zewnętrznych wraz z tymczasowym uzupełnieniem elewacji zewnętrznej, - skucie płytek na ścianach oraz posadzce, odbicie odpadających tynków, - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do pomieszczeń, wykucie gniazd, montaż nadproży stalowych, - wykonanie nowych warstw podposadzkowych oraz wylewki maszynowej, - wymurowanie nowych ścian działowych, ułożenie nadproży prefabrykowanych nad otworami, - wykonanie tynków, gładzi, malowanie i licowanie ścian płytkami, wklejenie luster ze szkła bezpiecznego, - wykonanie izolacji folią płynną oraz ułożenie płytek gresowych na podłogach, - montaż stolarki drzwiowej (w tym również drzwi p.poż.), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych o podwyższonej odporności na wilgoć, - zabudowa pionów i podejść, - montaż systemowych ścianek ustępowych oraz przegród pisuarowych, - wywiezienie gruzu oraz urobku, uporządkowanie terenu budowy. Branża sanitarna: - przebudowa instalacji: instalacja centralnego ogrzewania; instalacji wod-kan, instalacja ciepła technologicznego, instalacji p.poż. – hydrantowa, oraz instalacja wentylacji, w zakresie związanym z przebudową pomieszczeń sanitariatów na poziomie parteru – pomieszczenia 0.27 0.24. wraz z wyprowadzeniem pionów kanalizacji sanitarnej ponad istniejący dach wraz z robotami odtworzeniowymi i uszczelnieniem przejść. - wykonanie poziomów kanalizacyjnych podposadzkowych z wyprowadzeniem z budynku do istn. studni St2 i St12 - wykonanie projektowanych odcinków rurażu instalacji sanitarnych w przestrzeni przebudowywanych pomieszczeń sanitariatów wraz z zaślepieniem końcówek przewodów instalacyjnych przewidzianych do dalszej realizacji w kolejnym etapie realizacji projektu. - wykonanie przebić przez ściany i stropy; - wykonanie opomiarowania wody zimnej w obu sanitariatach. - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i odtworzeniowych związanych z przebudową sanitariatów. - wykonanie przebudowy istniejących kanałów wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu technicznym 0.30 w związku z przebudową pomieszczeń 0.27 i 0.24 w niezbędnym zakresie umożliwiającym funkcjonowanie istniejącego układu wentylacyjnego (demontaż istniejących odcinków kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej czarnej malowanej i zastąpienie ich zmienionymi przekrojami kanałów z blachy ocynkowanej izolowanych oraz wykonane kształtek przejściowych z połączeniem z funkcjonującymi kanałami. - wykonanie zabudowy p.poż wykonanych kanałów przechodzących przez pomieszczenia sanitariatów nr pomieszczeń 0.27 i 0.24 - należy uwzględnić zasilanie i sterowanie wentylatorami dachowymi (wywiew z sanitariatów). Branża elektryczna (pom. 0.24, pom. 0.27): - demontaż istniejących instalacji - montaż infrastruktury kablowej - rozdzielnica energetyczna - tablica rozdzielcza T02 - montaż kabli i przewodów - montaż instalacji oświetlenia z oprawami oświetleniowymi, awaryjnymi. - montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - montaż gniazd elektrycznych wraz z suszarkami - montaż instalacji SAP wraz z czujkami ppoż. - montaż instalacji sygnalizacji włamania (montaż czujek ruchu) - inne roboty elektryczne - wykonać pomiary i badania instalacji elektrycznej w zakresie realizacji I etapu. Wyżej wymienione prace branży elektrycznej wykonać w zakresie pomieszczeń 0.24, 0.27 wg dokumentacji branży elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego Bank Pekao S.A. I Oddział w Krośnie 38 1240 2311 1111 0010 6149 9002 Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć sekretariacie RCKP, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach