Gmina Stare Babice ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
Rynek 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
REGON: 013271855 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych przy ul. Akacjowej 12, na terenie gminy Stare Babice polegających na modernizacji łazienek, szatni przy sali gimnastycznej oraz wymianie okien.2. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych polegających na modernizacji 6 łazienek i wymianie 2 okien:a) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na parterze, pomieszczenie nr C106;b) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni dziewcząt na parterze, pomieszczenie nr E110;c) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni chłopców na parterze, pomieszczenie nr E111;d) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na I piętrze, pomieszczenie nr C203;e) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C202 toaleta dziewcząt;f) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C205 toaleta chłopców;g) roboty budowlane obejmujące korytarze i pomieszczenia C204 i C107;h) wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 2 okien, zlokalizowanych naprzeciwko pomieszczeń E110 i E111, wskazanych jako poz. nr 1 w załączniku Rys. 1;2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (w tym parametry urządzeń/produktów dostarczanych przez Wykonawcę i elementów wykończenia, wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp) oraz w dokumentacji technicznej i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięć złotych);3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu:1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.23.2023 pn.: „Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych”2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na modernizacji budynku o wartości min. 60 000 zł brutto każde. W zakresie modernizacji (w każdym z zadań), o których mowa powyżej musi znaleźć się co najmniej: układanie glazury i terakoty, malowanie pomieszczeń, modernizacja wew. instalacji elektrycznej, modernizacja wew. sieci wod-kan., biały montaż, montaż stolarki okiennej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana uszkodzonych posadzek na korytarzach A, D i F w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-08 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27