Przetargi.pl
Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    REGON: 013271855
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych przy ul. Akacjowej 12, na terenie gminy Stare Babice polegających na modernizacji łazienek, szatni przy sali gimnastycznej oraz wymianie okien.2. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych polegających na modernizacji 6 łazienek i wymianie 2 okien:a) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na parterze, pomieszczenie nr C106;b) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni dziewcząt na parterze, pomieszczenie nr E110;c) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni chłopców na parterze, pomieszczenie nr E111;d) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na I piętrze, pomieszczenie nr C203;e) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C202 toaleta dziewcząt;f) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C205 toaleta chłopców;g) roboty budowlane obejmujące korytarze i pomieszczenia C204 i C107;h) wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 2 okien, zlokalizowanych naprzeciwko pomieszczeń E110 i E111, wskazanych jako poz. nr 1 w załączniku Rys. 1;2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (w tym parametry urządzeń/produktów dostarczanych przez Wykonawcę i elementów wykończenia, wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp) oraz w dokumentacji technicznej i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięć złotych);3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu:1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.23.2023 pn.: „Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych”2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na modernizacji budynku o wartości min. 60 000 zł brutto każde. W zakresie modernizacji (w każdym z zadań), o których mowa powyżej musi znaleźć się co najmniej: układanie glazury i terakoty, malowanie pomieszczeń, modernizacja wew. instalacji elektrycznej, modernizacja wew. sieci wod-kan., biały montaż, montaż stolarki okiennej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach