Przetargi.pl
Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne

Gmina Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 659 310 , fax. 182 659 315
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 182 659 310, fax. 182 659 315
    REGON: 49189240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łapsze Niżne zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED – ilość objęta niniejszym zamówieniem wynosi: zamówienie podstawowe - 250 szt., a prawem opcji 100 szt., maksymalnie 350 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED oraz 15szt źródeł światła LED montowanych w istniejących oprawach typu Alban. Ilość objęta niniejszym zamówieniem jest uzależniona od ceny jednostkowej za 1 sztukę energooszczędnej oprawy typu LED i 1 sztukę źródła światła LED montowaną w istniejącej oprawie typu Alban jaką Wykonawca przedstawi w formularzu ofertowym oraz od kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie pn.: Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) demontaż istniejących opraw sodowych oraz ich utylizacja; 2) dostawa wraz z montażem (adaptacja) energooszczędnych opraw drogowych typu LED, na terenie gminy Łapsze Niżne, w miejscach w których zajdzie konieczność należy wymienić także zaciski i/lub bezpieczniki i/lub okablowanie. 3) dla lamp typu Alban montaż (adaptacja) źródła światła typu LED w istniejących oprawach w ilości 15szt. 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach), 5) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00zł słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych. 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty ( wg Załącznik nr 4) 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa rozdziale XXI ust.4 (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach