Przetargi.pl
„Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią”

MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326428090 , fax. 326428100
  • Data zamieszczenia: 2022-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
    ul. Kolejowa 1A
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 326428090, fax. 326428100
    REGON: 000294214
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .1. Przedmiotem zamówienia w zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią wraz z wyposażeniem w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyływ Jaroszowcu jest udzielenie zamówienia w części dotyczącej wykonania robót modernizacyjnych budowlanych w zadaniu pod nazwą: Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią w tym między innymi: 1) wykonanie konstrukcji na ścianach wraz z montażem płyt kartonowo – gipsowych.2) odnowienie tzw. wydawki , wykonanie blatu do wydawania posiłków z materiałów łatwych do mycia i dezynfekcji – np. granitowego lub marmurowego oraz malowanie pomieszczenia,3) demontaż istniejącego sufitu następnie wykonanie nowego sufitu na nowej konstrukcji wraz z montażem płyt kartonowo- gipsowych,4) malowanie farbą akrylową zmywalną z atestem PHZ do obiektów służby zdrowia w kolorze białym lub pastelowym ( po uzgodnieniu z Zamawiającym),5) zerwanie obecnej wykładziny podłogowej, wykonanie wylewki i położenie nowej wykładziny obiektowej dedykowanej obiektom szpitalnym - z wywinięciem cokołu na ściany - nieprzepuszczalna, nienasiąkliwa, zmywalna i nietoksyczna łatwa do dezynfekcji,6) połączenie ścian i podłóg – bez szczelinowe umożliwiające dokładne mycie i dezynfekcję – bez zalegania wody i zapobiegania gromadzenia, odkładania się brudu,7) wymiana oświetlenia 50 pkt. –w suficie podwieszanym. W pomieszczeniach gdzie przebywają ludzie – jadalnia należy zapewnić oświetlenie sztuczne o natężeniu 500 luksów. Wymiana włączników i wyłączników, gniazd – 230V, 8) odnowienie ścian i podłogi w pomieszczeniu zmywalnia .Należy na obecne ściany położyć płyty kartonowo gipsowe ( zielone) a następnie położyć płytki na ścianach oraz na podłodze też płytki,9) wykonanie prób i odbiorów,10) uprzątnięcie terenu robót wraz wywozem i utylizacją materiałów po demontażu 1.1 (UWAGA! W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w pozycji Przedmiaru robót i Kosztorysu 6. Pomieszczenia wydawki , pozycja 27 i pozycja 28 należy uwzględnić materiał kamień naturalny - GRANIT o grubości minimalnej 25 mm .2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o przedmiar robót, wymagania określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. 3. Przedmiotowy budynek szpitala, którego pomieszczenia objęte modernizacją usytuowany jest w Jaroszowcu na działce nr ew. 134 przy ul. Kolejowej 1a – na terenie Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu. Budynek powstał w latach 30 – tych XX wieku.4. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opublikowanymi normami, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.5. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały w zakresie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.6. Wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi, realizowanymi w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym przedmiarem robót.Osoby wykonujące czynności będące robotami budowlanymi posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie oraz przygotowanie zawodowe, stosownie do zakresu realizowanych robót. Realizacja przedmiotowych robót polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymagania Zamawiającego dotyczące, w szczególności:- sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób;- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4.7. SZCZEGÓLNE WARUNKI PROWADZENIA PRAC MODERNIZACYJNYCH:1) Zamawiający wskazuje, że roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania będą prowadzony w budynku szpitalnym obsługującym przebywającym w nim pacjentów całodobowo,2) Z uwagi na wyżej wymienione okoliczności, Wykonawca, w terminie do 7 dni po zawarciu umowy, zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego Harmonogramu prac. Harmonogram ten będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.3) Wykonawca zobowiązany będzie też do zabezpieczenia prowadzonych prac stanowiących przedmiot zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo w stosunku do osób przebywających w obiekcie ( pacjenci i personel szpitala).4) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zniszczeń i uszkodzeń w stosunku do pracy szpitala. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w celu uniknięcia zniszczeń lub uszkodzeń na obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 5) Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane. Teren prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 8. Wymagany minimalny termin gwarancji nie może być krótszy niż: 36 miesięcy.Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.9. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, termin płatności. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100), które Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XVII SWZ, w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy.2. Wadium Wykonawca utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku w banku Alior numer rachunku 65 2490 0005 0000 4600 6007 1744. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami lub wystąpi do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach