Przetargi.pl
Modernizacja kuchni, jadalni, zaplecza kuchennego i socjalnego w pomieszczeniach Dziennego Domu Senior + w MOPS Zawiercie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 722 134 , fax. 326 727 701
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 722 134, fax. 326 727 701
    REGON: 34620430000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni, jadalni, zaplecza kuchennego i socjalnego w pomieszczeniach Dziennego Domu Senior + w MOPS Zawiercie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kuchni, jadalni, zaplecza kuchennego i socjalnego w pomieszczeniach Dziennego Domu Senior + w MOPS Zawiercie. Zakres robót obejmuje: 1) Branża architektoniczno – budowlana: - Demontaż trzech sztuk okien; - Demontaż drzwi wejściowych; - Demontaż drzwi przesuwnych; - Skucie okładziny z płytek w pomieszczeniu magazynu oraz obieralni; - Montaż trzech sztuk okien wraz obróbką ościeży i malowaniem, montażem parapetu zewnętrznego i wewnętrznego; - Montaż drzwi aluminiowych przeszklonych 100x200 cm wraz obróbką ościeży i malowaniem; - Naprawa 3 szt. drzwi i wymiana zamków, malowanie; - Montaż drzwi przesuwnych wraz z malowaniem ściany w rejonie wymiany; - Wykonanie posadzki z gresu przemysłowego w pomieszczeniu magazynu oraz w pomieszczeniu obieralni wraz z wyprofilowaniem posadzki; - Przebudowa odpływu obieraka; - Wykonanie okładziny z płytek ceramicznych w pomieszczeniu do wysokości 2 m; - Malowanie sufitów w pomieszczeniach; - Malowanie ścian w pomieszczeniach. 2) Branża sanitarna: W celu schładzania kuchni oraz jadalni zaprojektowano układy klimatyzacji typu split i mulisplit. Układ chłodniczy (układ jednostek zewnętrznych z przynależnymi jednostkami wewnętrznymi) zostanie wykonany z rur miedzianych w izolacji termicznej wypełniony ekologicznym czynnikiem chłodniczym. Na potrzeby obiektu przewidziano zastosowanie urządzeń wewnętrznych ściennych oraz podstropowych ze stali nierdzewnej. Dla jednostek ściennych przewiduje się piloty bezprzewodowe natomiast dla jednostek podstropowych przewiduje się piloty przewodowe. Montaż jednostek zewnętrznych przewiduje się na elewacji budynku. W pomieszczeniach, gdzie nie ma zastosowanych sufitów podwieszonych przewody będą zabudowane korytami systemowymi z PVC z udziałem kształtek z PVC. 3) Branża elektryczna: Zasilanie: Zasilanie klimatyzatorów będzie wykonane z istniejącej rozdzielnicy licznikowej zasilającej obwody kuchni poprzez zabudowę wyłącznika nadprądowego i ułożenie przewodem YDYżo 5x6mm2 . Przewód prowadzony w kanale instalacyjnym. Kanał z uwagi na jego instalację na zewnątrz budynku musi być odporny na promieniowanie UV. Rozdzielnica RK: Rozdzielnicę RK zasilającą klimatyzatory należy wykonać w oparciu o obudowę natynkową. Rozdzielnicę należy montować przy klimatyzatorach. Wymiana opraw oświetleniowych: Ze względu na zły stan techniczny istniejących opraw zachodzi konieczność ich wymiany. Przewidziano oprawy led 26W 4000K 4040lm oraz LED 32W 4000W 5050lm. Oprawy należy montować na linkach na wysokości 2,5m. W korytarzach dodatkowo zaleca się dobudowanie opraw oświetlenia awaryjnego. Szczegółowy zakres robót określa projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako elementy pomocnicze do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 2. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 3. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 6. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. nr 1333), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. nr 215) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: - prace budowlane, - roboty malarskie, - wykonanie instalacji chłodzenia, - wykonanie rozruchu instalacji chłodzenia, - wykonanie instalacji dzwonka, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). 14. Zadanie współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach