Przetargi.pl
Modernizacja kuchni centralnej oraz łazienki uczestników DCA w budynku mieszkalno-usługowym

Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Piasecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 515 771 , fax. 817 515 773
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku
    ul. Piasecka 240
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 515 771, fax. 817 515 773
    REGON: 43119848000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni centralnej oraz łazienki uczestników DCA w budynku mieszkalno-usługowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Modernizacja kuchni centralnej oraz łazienki uczestników DCA w budynku mieszkalno-usługowym 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe budowlane 1) Rozebranie glazury – ok. 229 m2, 2) Rozebranie posadzki z płytek – ok. 123 m2, 3) Rozebranie paneli ze ścian – ok. 39 m2, 4) Wykucie podokienników – szt 4, 5) Wykucie ościeżnic – szt. 10, 2. Roboty budowlane 1) Odgrzybianie ścian – ok. 229 m2, 2) Gruntowanie podłoży – ok. 420 m2, 3) Wykonanie tynków – ok.229 m2, 4) Wykonanie glazury – ok.297 m2 5) Wykonanie izolacji powierzchni pionowych i poziomych – ok. 79 m2, 6) Wykonanie posadzki z płytek – ok. 123 m2, 7) Obsadzenie drzwi – 10 szt, 8) Obsadzenie podokienników – 4 szt, 9) Wykonanie gładzi gipsowych – ok. 53 m2, 10) Przygotowanie powierzchni pod malowanie – ok.283 m2, 11) Malowanie farbami emulsyjnymi ścian – ok.160 m2, 12) Zamurowanie bruzd z przewodami – ok. 150 m2 13) Wywiezienie gruzu – ok. 14 m3 3. Roboty budowlane - branża sanitarna - demontaż 1) Demontaż rurociągu fi 15-20 mm– ok. 56 mb, 2) Demontaż rurociągu fi 40-50 mm– ok. 111 mb, 3) Demontaż rurociągu kanalizacyjnego fi 50-100 mm– ok. 24 mb, 4) Demontaż wanny – 1 sz, 5) Demontaż ustępu z miską – 2 szt, 6) Demontaż podejść – 20 szt 7) Demontaż baterii – 6 szt, 8) Demontaż zlewozmywaka – 4 szt 9) Demontaż wpustu żeliwnego podłogowego – 10 szt 4. Roboty budowlane - branża sanitarna - montaż 1) Montaż rurociągu fi 20 mm z rur polipropylenowych – ok. 150 mb, 2) Montaż rurociągu fi 40 mm z rur polipropylenowych – ok. 111 mb 3) Płukanie instalacji – 5 mb, 4) Próba szczelności – ok. 270 mb, 5) Wykonanie podejść – 20 szt 6) Montaż ustępu z miską – 2 szt, 7) Montaż umywalki – 3 kpl., 8) Montaż wpustu żeliwnego podłogowego – 10 szt 5. Roboty budowlane - branża elektryczna - demontaż 1) Demontaż łączników – 15 szt, 2) Demontaż tablic bezpiecznikowych – 5 szt, 3) Demontaż puszek – 20 szt. 6. Roboty budowlane - branża elektryczna – montaż 1) Układanie przewodów YDY 3x1,5 – 200 mb, 2) Układanie przewodów YDY 3x2,5 – 200 mb, 3) Montaż puszek – 20 szt, 4) Montaż wyłącznika nadprądowego – 1 szt 5) Montaż opraw świetlówkowych – 20 szt. 7. Roboty budowlane – wentylacja 1) Wymiana okapów 220x130x45 – 2 szt 2) Wymiana okapów 120x110x45 – 2szt 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 do SIWZ) i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym oraz uznawać należy, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” nawet gdyby nie zostały one bezpośrednio ujęte w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2, 6.3.3 i 6.3.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1 oraz 6.3.2-6.3.4 winny być złożone przez każdego z wykonawców. 6.7 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.8 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.). W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji. 6.9 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 – 6.3.4 powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 6.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.11 Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 składa się w formie oryginału. 6.12 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. 6.13 Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania. 6.14 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, że zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.15 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.16 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach