Przetargi.pl
"MODERNIZACJA KOTŁOWNI W ZESPOLE SZKÓŁ W PERZOWIE - ETAP II"

Gmina Perzów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-642 Perzów, Perzów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 61 060 , fax. 62 78 61 509
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Perzów
    Perzów 78
    63-642 Perzów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 61 060, fax. 62 78 61 509
    REGON: 25085520000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "MODERNIZACJA KOTŁOWNI W ZESPOLE SZKÓŁ W PERZOWIE - ETAP II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu modernizacji kotłowni, obejmującego rozbudowę technologii kotłowni o zewnętrzną pompę ciepła typu powietrze – woda jako główne źródło ciepła. Zakres robót obejmuje: 1. Budowę płyty betonowej 2. Ogrodzenie, 3. Dostawę i montaż pompy powietrze woda, 4. Wykonanie zaprojektowanej instalacji zasilania pompy ciepła: a)Instalację technologiczną (montaż zewnętrznej pompy ciepła powietrze-woda, pracującej w funkcji głównego źródła ciepła, montaż armatury kontrolno-pomiarowej na przyłączach do agregatu -manometry, termometry i odpowietrzenia, usadowienie agregatu na fundamencie, wyniesionego ponad pozom terenu o 200mm, montaż bufora ciepła w pomieszczeniu technicznym z przyłączem wody i wodomierzem głównym, instalacja zaworu spustowego, umożliwiającego spuszczenie wody z części instalacji prowadzonej poza budynkiem), b)Zabezpieczenie Instalacji (Instalacja co zabezpieczona przed wzrostem ciśnienia istniejącym naczyniem przeponowym typu FLEXCON-425” p=3,0 bar wpiętym w instalację powrotną do kotłów) c)Instalacje rurowe (Instalacja, doprowadzająca wodę z pompy ciepła do budynku musi być wykonana z rur stalowych czarnych bez szwu, preizolowanych oraz musi być prowadzona w gruncie na głębokości 1,2m. Na przejściu rurociągów przez ścianę budynku należy zastosować przewierty wiertnicą oraz przejścia szczelne łańcuchowe. Instalację prowadzoną w piwnicy wykonać z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie zgodnie z PN-EN 10210 i PN-EN-10220. Rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach wewnątrz budynku będzie wykonane pod stropem tych pomieszczeń, poprzez podwieszanie rurociągów bezpośrednio do stropu lub ścian za pomocą systemowych kotew i zawiesi. Przewody należy prowadzić tak, aby umożliwić ich naturalną samokompensację. Jako armaturę odcinającą należy zastosować zawory kulowe o średnicy zgodnej ze średnicą przewodów. Należy zastosować zawory kulowe i zwrotne, gwintowane dla temperatury do 100 st. C i ciśnienia do 6 bar. Przewody zaizolować cieplnie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Rurociągi chłodnicze na zewnątrz budynku przy pompie ciepła, po zaizolowaniu zabezpieczyć płaszczem z blachy aluminiowej. Izolacje kauczukowe należy łączyć poprzez sklejanie tak, aby nie dopuścić do dostępu wilgotnego powietrza pod izolację. Wymagania izolacji przewodów zawarte są szczegółowo w dokumentacji projektowej. Przy zastosowaniu materiału izolacyjnego o innym współczynniku przenikania ciepła niż podano w dokumentacji należy odpowiednio skorygować grubość warstwy izolacyjnej, d) Odprowadzenie kondensatu (odprowadzenie skroplin powstających podczas pracy zewnętrznej pompy ciepła powietrze – woda instalacją z rur PCVØ160 prowadzoną w gruncie na głębokości 1,2 m ze spadkiem 0,8%. Instalacje należy doprowadzić do istniejącej studzienki kanalizacyjnej SK1. Podejście do urządzenia poprzez otwór w fundamencie. Podejście kanalizacji zaizolować. 5. Montaż pompy ciepła – montaż pompy ciepła wraz z kompletną aparaturą kontrolno – pomiarową i automatyką. 6. Podłączenie pompy ciepła, 7. Wykonanie Instalacji Elektrycznej – wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania zewnętrznej pompy ciepła wg dokumentacji projektowej 8. Regulacja kotłowni po przebudowie, 9. Kontrola jakości wszystkich elementów wykonanej instalacji, zamontowanej armatury, 10. Wykonanie prób i badań wykonanych instalacji, 11. Rozruch i regulacja urządzeń kotłowni, 12. Ruch próbny kotłowni 2.Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. 3.Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego. 2) W ramach oferowanej ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz dostarczenie atestów i certyfikatów na wbudowane urządzenia. 3) Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu, będącego w dyspozycji Wykonawcy oraz wyrobów budowlanych dostarczonych przez Wykonawcę. Jakość wyrobów budowlanych, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia może być weryfikowana przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 4) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty i odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz.U. 2016 poz.1570) 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres: do wyboru – minimalny - 36 miesięcy, maksymalny – 60 miesięcy).Dokumentacja gwarancyjna powinna zawierać sposób eksploatacji urządzeń. Gwarancja powinna obejmować realizacje przeglądów technicznych urządzeń w okresie trwania gwarancji zgodnie z normą obowiązującą w Polsce zgodną z ustawą Prawo budowlane. 6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących zastosowanie urządzeń lub materiałów innych niż ewentualnie wskazane w dokumentacji. Pod pojęciem równoważny rozumie się element odpowiadający pełnionej funkcji, rodzaju materiałów, bezpieczeństwu użytkowania oraz o minimalnych parametrach technicznych i użytkowych lub lepszych. W przypadku chęci zastosowania produktu lub materiału równoważnego do jego akceptacji wymagana będzie akceptacja ze strony Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz projektanta. Tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne dopuszcza się składanie ofert równoważnych jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego przedmioty i urządzenia. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych produktów. 7) Zamawiający wymaga, aby urządzenia były fabrycznie nowe 8) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny. 10) Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. 13) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji. 16) Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanych przez niego Inspektorów Nadzoru, którzy mogą w każdym momencie realizacji umowy zrezygnować z części robót i użytych materiałów, jeżeli nie będą one zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale 1 art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić w formie pisemnej, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 17) W oferowanej cenie ryczałtowej należy przewidzieć wszelkie nakłady na realizację pełnego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, określonego w dokumentacji przetargowej. W cenie ryczałtowej brutto mieści się całkowity koszt kompletnego wykonania zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia, w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące wykonaniu w tym m.in. organizacja i utrzymanie zaplecza i placu budowy ( wraz z dostarczeniem niezbędnych mediów oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i p.poż, oznakowania robót, zabezpieczenie placu budowy, uzyskania wymaganych decyzji i zgód, nadzorów, naprawy szkód powstałych w wyniku realizacji robót, segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz wywiezienia ewentualnego gruzu budowlanego, odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania dokumentacji powykonawczej, oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, naprawy uszkodzonych urządzeń nadziemnych i podziemnych, koszty ewentualnych odszkodowań, ubezpieczenia oraz koszty usuwania wad i usterek gwarancyjnych i wynikających z rękojmi. 18) Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów. 19) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty cenowej dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami i warunkami technicznymi ( wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów w projektach oraz ilości wymienionych w przedmiarach robót) a także dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień. 20) Zamawiający wymaga wykonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania przed złożeniem oferty, 21) Wykonawca zapewnia kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż i prac tak aby zapewnić kierowanie robotami w zakresie wszystkich branż. 22) Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarte są w rozdziale XXIV 23) Wybrany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy (zawierający wartości jednostkowe poszczególnych pozycji wraz z narzutami oraz podsumowania poszczególnych pozycji), UWAGA: Odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie specyfikacji i załączonych dokumentów nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania, Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie konieczne roboty i dostarczyć wszystkie materiały w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie, która będzie zawarta w ramach niniejszego zamówienia publicznego. WAŻNE Zamawiający załącza dokumentację, dotyczącą realizacji modernizacji kotłowni w całości, przy czym informuje, że I Etap jest już zrealizowany, a przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie tylko II ETAPU. Zamawiający uznał, iż wgląd w całą dokumentację będzie pomocny przy sporządzeniu oferty na wykonanie II etapu zadania, a dokumentacja rozgranicza poszczególne etapy. W przypadku wątpliwości Zamawiający zachęca do zadawania pytań zgodnie z art. 38 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42511110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 6 u Pani Agnieszki Smolarek, w opieczętowanej kopercie z dopiskiem : „Wadium w postępowaniu na „Modernizacja kotłowni w Zespole Szkół w Perzowie – II ETAP””, a potwierdzoną kserokopię należy w sposób trwały załączyć w ofercie. 4. Nie należy załączać oryginału wadium do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.01.2018 r. do godz. 12 15. 6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 7.Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10. Zwrot i zatrzymanie wadium będą się odbywać zgodnie z art. 46 Pzp. 11. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium przez lidera konsorcjum lub jednego z uczestnika konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum. 12. W przypadku Wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników konsorcjum w treści wadium musi być wyszczególniony pełen skład konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedkłada dokument, potwierdzający jego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 ), 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 1) 3)parafowany projekt umowy (załącznik nr 8 ), 4)dowód wniesienia wadium (oryginał ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną