Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej poprzez wymianę pieca wraz z osprzętem

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej poprzez wymianę pieca wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowi olejowej na kotłownię opalaną biomasą (pellets). Zmodernizowana kotłowani ma pracować na cele CO i CWU. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac: a) demontażowe istniejącej kotłowni polegające między innymi na: - demontaży starego kotła żeliwnego - demontaż osprzętu kotła - demontaż rozdzielaczy i rurociągu z rur stalowych Dokładny zakres prac demontażowych istniejącej kotłowni został opisany w projekcie oraz przedmiarze robót b) ogólno budowlane polegające na przystosowaniu istniejącego pomieszczenia kotłowni na potrzeby kotłowni opalaną biomasą (pellets), miedzy innymi poprzez: - wymianę istniejących drzwi wejściowych do kotłowni na drzwi o odporności ogniowej EI 30 umożliwiające swobodne wstawienie pieca i dostawę paliwa, - wyburzenie istniejącej ścianki działowej pomiedzy kotłownią a magazynem oleju, - wykonanie studzienki schładzającej i podłączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej, - skucie starych tynków i wykonanie nowych tynków, ułożenie nowej glazury do wysokości 2,0m, - ułożenie nowej terakoty, wykonanie fundamentu pod nowy piec. Dokładny zakres prac budowlanych został opisany w projekcie oraz przedmiarze robót. c) elektryczne polegające na: - demontażu starej instalacji elektrycznej, - ułożeniu nowej instalacji elektrycznej umożliwiającej podłączenie nowego oświetlenia, - ułożenie nowej instalacji elektrycznej technologicznej - podłączenie kotła i regulatorów. Dokładny zakres prac elektrycznych został opisany w projekcie oraz przedmiarze robót. d) sanitarne polegające na: - wykonaniu osprzętu technologicznego kotłowni dwufunkcyjnej pracującej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz ogrzewania ciepłej wody użytkowej, - wymienione istniejącego przyłącz z kotłowni do budynku przedszkola na rury preizolowane podwójnych o śr. 2x32x3,0/110, - wykonanie nowego przyłącza z rur preizolowanych podwójnych o śr. 2 x 50x4,6/160 (przyłącze do grzejników hali sportowej) - wykonanie nowego przyłącza z rur preizolowanych podwójnych o śr. 2 x 63x5,8 /180 (przyłącze do nagrzewnic hali sportowej). - wpięciu istniejącej instalacji centralnego ogrzewania szkoły do nowo wykonywanej kotłowni, - doprowadzeniu istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej z pomieszczeń zlokalizowanych w szkole do pomieszczenia kotłowni. Dokładny zakres prac sanitarnych został opisany w projekcie oraz przedmiarze robót. e) montażu instalacji grzewczej i wentylacyjnej hali sportowej polegające na: - montażu aparatów grzewczo wentylacyjnych np. LEO FB45 1x230V o mocy 0,28kW z komorą KMFB45 bądź równoważnego. Aparaty grzewczo wentylacyjne zostaną zamontowane na ścianie na wysokości 8,0m - montażu aparatu grzewczo wentylacyjnego np. LEO FB45 1x230V 0,28kW bądź równoważnego. Aparat grzewczo wentylacyjny zostanie zamontowany poziomo na konstrukcji dachu na wysokości 8,5 m - montażu termostatów do aparatów grzewczo-wentylacyjnych bądź równoważnego - montażu regulatora prędkości obrotowej do aparatów grzewczo-wentylacyjnych bądź równoważnego - montażu czujnika jakości powietrza typu TVA np. firmy SENSORTECH bądź równoważnego na wysokości 2m w osłonie zabezpieczającej przed uszkodzeniem Instalacja elektryczna i instalacja sanitarna w celu podłączenia aparatów grzewczo wentylacyjnych oraz instalacja elektryczna w celu podłączenia czujnika jakości powietrza i regulatora została wykonana przez Zamawiającego. Dokładny zakres prac dotyczących montażu instalacji grzewczej i wentylacyjnej hali sportowej został opisany w projekcie oraz przedmiarze robót W ramach zadania zostanie zamontowany piec dwufunkcyjny pracujący na potrzeby centralnego ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej o mocy 350 kW wraz z systemem kominowym MKD250. Piec opalany będzie biomasą (pellets). Kontrola procesu spalania dokonywana będzie za pomocą sterownika wyposażonego w sondę lambda. Kocioł powinien być wyposażony we własną automatykę sterującą pracą palnika realizującą następujące funkcje: - Nadzór pracy kotła - Temperatura wody kotłowej jako parametr priorytetowy - Sterowanie pracą wentylatora wyciągowego spalin poprzez falownik - Sterowanie sekwencyjne podawaniem paliwa, sterowanie uzupełnianiem paliwa w celi zrzutowej - Dwa tryby pracy - spalanie intensywne i nadzór - Płynna modulacja mocy - Sonda lambda Wykonawca w ramach zadania nie będzie montował w pomieszczeniu kotłowni zasobnika na ciepłą wodę użytkową. Zakup i montaż zasobnika na ciepłą wodę użytkową będzie stanowił oddzielne zadanie. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do doprowadzenia wszelkiego rodzaju podejści i podłączeń doprowadzających instalację ciepłej wody użytkowej z pomieszczeń szkoły i hali sportowej do pomieszczenia kotłowni jak również zamontowania niezbędnego osprzętu w celu tylko podłączenia zasobnika na ciepłą wodę użytkową. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 1.3. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - przedmiarze robót; - dokumentacji projektowej; 1.5. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej i SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji lub SIWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 1.6. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego i uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. 1.7. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 1.8. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 1.9. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446212104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 11, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie: 9. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach