Spółdzielnia Mieszkaniowa PODLASIE ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, Białowieska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7309594, 608507871 , fax. 85 7309594
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa PODLASIE
Białowieska 111G
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 85 7309594, 608507871, fax. 85 7309594
REGON: 001364081 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.smpodlasie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja kotłowni osiedlowej z wykorzystaniem OZE w Spółdzielni Mieszka-niowej "Podlasie" w Bielsku Podlaskim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace:1) zainstalowane 2 kotły opalane zrębkami drzewnymi o mocy 1,6 MW oraz 0,8 MW z multicyklonami, elektrofiltrem, wentylatorami podmuchowymi, podajnikami przy kotłach oraz współpracujące z kotłami dwa pojemnościowe podgrzewacze ciepłej wody o pojemności 3000 l każdy; 2) zamontowany będzie układ podawania zrębek drzewnych, układy odpopielania z odżużlaczem i instalacja technologiczno – hydrauliczna: pompy, sprzęgło hydraulicz-ne, armatura, kolektory, rurociągi, izolacje cieplne; 3) wykonany zostanie montaż układu odprowadzania spalin, układ automatyki i zasi-lania urządzeń kotłów: rozdzielnice zasilająco – sterownicze, czujniki, sondy, okablo-wanie, wizualizacja na komputerze; 4) wykonane będą prace budowlano montażowe polegające na rozbudowie istniejącej kotłowni wraz z częściową adaptacją pomieszczeń kotłowni; 5) wykonane zostaną instalacje wewnętrzne sanitarne: wod-kan, centralne ogrzewanie, wentylacja; instalacja elektryczna w tym rozdzielnice, agregat prądotwórczy. 6) zaplanowana jest budowa zadaszonego magazynu biomasy w formie wiaty o po-wierzchni około 200 m2.4. Zakres zamówienia: A. Adaptacja posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego (Załącznik nr 1 do SIWZ), na podstawie którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, do wy-magań oferowanej instalacji (Załącznik Nr 2 do SIWZ), wraz z jego uszczegółowieniem - wykonaniem niezbędnych rysunków do realizacji i odbioru robót budowlanych. B. W przypadku, gdy zakres wprowadzanych zmian do projektu budowlanego prowadzić będzie do konieczności uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę – uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę , C. Prace przygotowawczo-rozbiórkowe, D. Prace ziemne, E. Prace budowlano-konstrukcyjne, F. Dostawa i montaż urządzeń, G. Instalacje sanitarne, H. Instalacje elektryczne do zasilania urządzeń. I. Sieci zewnętrzne, J. Uporządkowanie terenu. K. Wykonanie projektu powykonawczego, L. Uruchomienie, testy i rozruch, M. Odbiory, obejmujące w szczególności: Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i odbiorów obiektu, instalacji i urządzeń wraz ze spełnieniem wszystkich warunków dopuszczających do ruchu eksploata-cyjnego urządzeń, instalacji i obiektu. Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wykonanie dokumentacji techniczno-ruchowej. Szkolenie w zakresie obsługi nowo wykonanych układów. Wykonanie ruchów próbnych. Wykonanie pomiarów gwarantowanych. Uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, dopuszczeń i pozwoleń. Opracowanie instrukcji eksploatacji zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ci-śnieniowych (DZ. U. z 2003 r. Nr 135 poz. 1269), Przeprowadzenie odbiorów niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalającej na eks-ploatację urządzeń i pozwolenia na użytkowanie (Urząd Dozoru Technicznego, PGE Dystrybucja S.A., Państwowa Straż Pożarna, Powiatowy Inspektor Sanitarny i inne wymagane). Przeprowadzanie na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i serwisowych, według zasad określonych w umowie, wraz z materiałami eksploatacyjnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45251250-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 24 maja 2019 r. do godz. 1000 na na-stępujących zasadach: 1. Wadium wynosi 50.000 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiają-cego: Santander Bank Polska S.A. Oddział Centralny, nr rachunku 75 1500 1083 1210 8011 8325 0000 - z podaniem w tytule przelewu: Wadium - Modernizacja kotłowni w Biel-sku Podlaskim.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając OFERTĘ - zgodną z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - winien załączyć: a) formularz cenowy – (załącznik 3/1) b) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń i prac budowlanych – (wzór - załącznik 3/2) c) opisy i charakterystyki proponowanych do zastosowania rozwiązań - na wszystkich etapach realizacji przedmiotu zamówienia - obejmujące w szczególności opis propono-wanej technologii zawierający co najmniej: zestawienie głównych urządzeń, opis działania d) dokumenty zawierające dane techniczne urządzeń i instalacji wchodzących w zakres dostaw z charakterystyką podstawowych elementów, ze szczególnym uwzględnieniem sprawności i mocy, osiągów, zakresów i producentów urządzeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną