Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg
- Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
- Data zamieszczenia: 2011-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Rynek 31 31
33-370 Muszyna, woj. małopolskie
tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
REGON: 49189306100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Muszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Demontaż grzejników, 2) Ułożenie rur centralnego ogrzewania, 3) Montaż grzejników stalowych jedno-, dwu-, i trzypłytowych, 4) Montaż kotła gazowego do c.o. wraz z armaturą, 5) Wykonanie instalacji gazowej. Gwarancja i Rękojmia: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek. 3. Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym niezawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 6. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. c. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. d. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. e. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). f. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. g. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. h. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Muszynie 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Szlak 13 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-25 - Wymiana elementów logoterm Uran w budynku mieszkalnym przy ul. Odrowążów 95 w Gliwicach
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zakładu Produkcji Wód w Krynicy-Zdroju Etap II obejmujący pomieszczenia produkcji i pomieszczenia biurowe
Dodano: 2016-07-07 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego przy ul. Długosza 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja systemu ogrzewania w budynku komunalnym w Budzowie 460
Dodano: 2016-06-13 - Wymiana elementów logoterm Uran w budynku mieszkalnym przy ul. Odrowążów 95 w Gliwicach
Dodano: 2016-05-25 - Wymiana zaworów grzejnikowych termostatycznych, wraz z obliczeniem na nich nastaw, w budynku biurowo-internatowym AMW przy ul. Montelupich 3 w Krakowie
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa pomieszczeń w Pawilonie Socjalnym w celu dostosowania do obowiązujących przepisów techniczno - sanitarnych dla kierunku Kosmetologia - II etap
Dodano: 2016-05-18 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego przy ul. Długosza 7 w Krakowie.
Dodano: 2016-04-11 - Podniesienie efektywności energetycznej szkoły podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Brzeszczach na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 poprzez przebudowę instalacji centralnego ogrzewania
Dodano: 2016-03-18