Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 64 99 400 , fax. 32 64 99 402
  • Data zamieszczenia: 2024-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    Żwirki i Wigury 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 32 64 99 400, fax. 32 64 99 402
    REGON: 276258227
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pn. „Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczenia piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rysunkach oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) modernizację kotłowni;- spuszczenie wody z całości instalacji grzewczej w budynku,- wymianę istniejącego kotła gazowego na nową kaskadę dwóch kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy 145KW,- demontaż istniejącego kotła gazowego, istniejących rurociągów, pomp, czopucha, przewodów kominowych, armatury oraz elementów i instalacji, które nie będą wykorzystane w pracy nowej kotłowni,- demontaż nieczynnego kotła na paliwo stałe, istniejących rurociągów, pomp, czopucha, przewodów kominowych, armatury oraz elementów i instalacji, które nie będą wykorzystane w pracy nowej kotłowni,- dostosowanie istniejących instalacji (wodociągowa, c.o., kanalizacyjna, elektryczna, gazowa, wentylacyjna) do pracy z nowym układem kotłów gazowych),- demontaż orurowania od kotłów i armatury, demontaż otuliny z demontowanych rurociągów;- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w tym: wyznaczenie i wykonanie trasy wewnętrznej instalacji gazu, ułożenie przewodów w kotłowni budynku, podłączenie odbiorników gazu, podłączeniu instalacji gazowej do źródła gazu,- montaż urządzeń w kotłowni (wg projektu) w tym: kaskada dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych, o łącznej mocy 145 KW, automatyka sterująca,- ustawienie regulacji temperatury kotłów (automatyczne), umożliwiające ustawienie stałej temperatury w pomieszczeniach oraz zmniejszenie temperatury w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Urzędu,- ułożenie rurociągów w kotłowni,- wyposażenie kotłowni w system detekcji gazu,- dostosowanie istniejącej instalacji grzewczej do nowego układu grzewczego,- wykonanie prób szczelności,- wykonanie próby ciśnieniowej,- napełnienie instalacji wodnej,- uruchomienie układu grzewczego,b) remont istniejących pomieszczeń kotłowni:- skucie betonowego fundamentu pod nieczynnym kotłem oraz pompami obiegowymi (wg projektu),- zabudowę ścian i podłóg płytkami ceramicznymi (gresowymi),- uzupełnienie tynków,- malowanie pomieszczeń,- likwidację istniejącej umywalki oraz armatury,- wymianę stolarki drzwiowej p-poż EI 30,c) wykonanie instalacji elektrycznej w tym m.in.:- zabudowę nowej rozdzielni RKO 400/230V,- instalację oświetlenia pomieszczeń kotłowni,- instalację gniazd wtyczkowych,- instalację zasilania urządzeń kotłowni.Wszelkie prace powinny być wykonane w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz przy uwzględnieniu obecności pracowników oraz interesantów.3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:1) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp.2) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót.3) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót.4) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów.5) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów.6) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp. 7) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, jeśli zajdzie taka konieczność,8) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców sieci i uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty.9) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót.10) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, istniejących sieci – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 11) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających.12) W przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek.13) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.14) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.15) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.16) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),17) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km; złom pozyskany z rozbiórki stanowi przychód Zamawiającego.18) Dokonania uzgodnień, w tym dokonania rejestracji urządzeń kotłowni w UDT wraz z poniesieniem kosztów za ich rejestrację oraz uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.19) Zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu, w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie.20) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej i kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.4. Pozostałe warunki zamówienia określa Rozdział III pkt 5 SWZ.5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określa Rozdział III pkt 6 SWZ.6. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określa Rozdział III pkt 9 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach