Przetargi.pl
MODERNIZACJA KOTŁOWNI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 18 , fax. 58 536 39 43
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 2 2
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 18, fax. 58 536 39 43
    REGON: 00029609300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps-pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA KOTŁOWNI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej kotłowni gazowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi, polegającymi na wymianie istniejących kotłów gazowych na nowe. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Prace przygotowawcze Przed przystąpieniem do zasadniczych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest udzielić instruktażu z zakresu BHP pracownikom Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia Ze względu na charakter obiektu (Dom Pomocy Społecznej, obiekt zabytkowy) Wykonawca zabezpieczy w sposób właściwy i uzgodniony z Zamawiającym teren przyległy, wejście do pomieszczeń piwnicy, elewację budynku w niezbędnym zakresie Prace demontażowe Demontaż istniejących kotłów gazowych Demontaż armatury w zakresie wskazanym w Projekcie Budowlanym Demontaż komina Demontaż rurociągów wodnych i gazowych w zakresie wskazanym w Projekcie Budowlanym Demontaż okien kotłowni wraz z wentylacją nawiewną Usunięcie, skucie luźnych tynków i powłok malarskich ze ścian pomieszczenia kotłowni, przygotowanie do wykonania uzupełnień tynków Prace i roboty budowlane poprzedzające montaż kotłowni Dostawa i montaż okien w pomieszczeniu kotłowni wyposażonych w siatkę ochronną zapobiegającą uszkodzeniu szyb Wykonanie kanału(ów) nawiewnego wskazanego w Projekcie Budowlanym Wykonanie wszelkich prac naprawczych ścian w pomieszczeniu kotłowni: Uzupełnienie tynków Zabezpieczenie ścian środkami antygrzybicznymi do wysokości min. 1,5 m ppp. Wykonanie warstw gruntujących podłoże przed malowaniem Malowanie ścian kotłowni farbami tzw. Oddychającymi i w pełnie zmywalnymi w dwóch warstwach do wysokości min. 2 m ppp. Malowanie sufitu farbą emulsyjną białą Malowanie ścian farbą emulsyjną białą, po zakończeniu prac brudnych spawalniczych Sprawdzenie poprawności działania systemu p.poż. Gazex oraz właściwe zabezpieczenie elementów sygnalizacyjnych i wykonawczych Wykonanie nowych powierzchni posadzki, schodów i glazury Usunięcie nieczynnych elementów orurowania z posadzki Prace montażowe Montaż systemu spalinowego - komin Montaż dwóch kotłów gazowych zgodnie z Projektem Budowlanym- wykonawca musi dostosować gabaryty proponowanego urządzenia do otworu drzwiowego do kotłowni (wymiary otworu:s=86 cm, h=166 cm). Montaż urządzeń, rurociągów, armatury odcinającej i pomiarowej Montaż armatury zabezpieczającej Montaż kompletnego układu sterowania i automatyki kotłowni Montaż kompletnej instalacji elektrycznej i zabezpieczającej dla właściwej pracy kotłowni Montaż kanałów wentylacji nawiewnej Sprawdzenie poprawności działania elementów i urządzeń towarzyszących Próby i odbiory Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca przeprowadzi procedury próby szczelności w obecności osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z opisem Projektu Budowlanego Wykonawca dokona tzw. rozruchu próbnego w czasie określonym w dokumentacji technicznej Wykonawca wykona pełną procedurę sprawdzenia poprawności działania systemu p.poż. Gazex zakończoną sporządzeniem protokołu Po zakończeniu wszystkich czynności odbioru technologii kotłowni, jakości wykonania prac tynkarskich i malarskich zostanie sporządzony protokół Po przeprowadzeniu procedury uruchomienia kotłowni gazowej Wykonawca przedłoży kompletną dokumentację powykonawczą tj: Karty gwarancyjne, Certyfikaty, Karty techniczne urządzeń itp. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi eksploatacyjnej zainstalowanych urządzeń potwierdzonych protokołem z przeprowadzonego szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł. Wadium należy wpłacić na konto: Dom Pomocy Społecznej w Pelplinie 50156000132315586120000003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: MODERNIZACJA KOTŁOWNI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE. 1. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego, b) określenie przedmiotu zamówienia, c) nazwę i adres Wykonawcy. 5. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps-pelplin.pl www.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną