Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Goplańska 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3515514, 3515437 , fax. 052 3515290
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
ul. Goplańska 2 2
88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3515514, 3515437, fax. 052 3515290
REGON: 09009344800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pl-kruszwica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotła WR-5/WR-3 w ZEC w Kruszwicy w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz wymiana części ciśnieniowej w kotle wodnorurkowym wysokoparametrowym typu WR-5-022 nr fabryczny 1040156, zmodernizowanego do mocy 3,5 MW wraz z robotami towarzyszącymi w ciepłowni Zakładu Energetyki Cieplnej przy ul. Wiejskiej w Kruszwicy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia charakteryzuje Program Funkcjonalno-Użytkowy przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Wymagany zakres oraz forma dokumentacji projektowej: - Wykonawca projekt budowlano - wykonawczy wykona w wersji papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej w 1 egzemplarzu (nośnik CD, plik w programie ogólnodostępnym, dokumenty w wersji elektronicznej muszą być kompletne, tożsame z wersją papierową i podpisane). Projekt budowlano - wykonawczy powinien spełniać wymagania określone aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, a jego treść dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu budowlanego oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. - Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych przyjętych ostatecznie w rozwiązaniach projektowych. - Wykonawca po opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego, ale przed przystąpieniem do uzgodnień przedstawi 1 egzemplarz do wglądu Zamawiającemu (odbiór wstępny) i zapewni weryfikację dokumentacji w Urzędzie Dozoru Technicznego w Bydgoszczy. 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego opracowywania dokumentacji projektowej oraz kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w części niniejszego zamówienia, które odnosi się do opracowania dokumentacji projektowej, w razie uzasadnionej konieczności, zobowiązany jest do opracowania również innych niezbędnych części dokumentacji projektowej, planów, rysunków itp., których konieczność opracowania wynikać będzie z zaleceń lub decyzji administracyjnych innych podmiotów i instytucji. 6. Wykonawca w części niniejszego zamówienia, które odnosi się do opracowania dokumentacji projektowej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczna i zawodową, obowiązującymi normami i właściwymi przepisami, a w szczególności z Ustawą z dnia 07.07.2009r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, Poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, oraz programu funkcjonalno - użytkowego, (Dz. U. Nr 202, Poz. 2072 z późn. zm.). 7. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych oraz montażowych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 9. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia gdyż nie zostało ono podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami zamawiającego w całości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych w stosunku do tych które zostały opisane w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ (dotyczy wyłącznie tych sformułowań, które w załączonym programie funkcjonalno-użytkowym przywołują konkretne nazwy handlowe, znaki towarowe lub wskazują na pochodzenie użytych materiałów i rozwiązań technologicznych). Niniejsze oznacza, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie to wykonawcy przysługuje uprawnienie do zaoferowania materiałów i/lub rozwiązań technicznych o tożsamych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 10. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, że materiały pochodzące z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością wykonawcy i należy je przekazać właściwemu zakładowi, który jest uprawniony do utylizacji odpadów. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia zamawiający. Materiały które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją zamawiającego są własnością zamawiającego (zostaną przez wykonawcę przewiezione we wskazane miejsce przez zamawiającego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Wadium - Modernizacja kotła WR-5,WR-3 w ZEC w Kruszwicy w systemie zaprojektuj i wybuduj - na konto: 98 8151 0001 0000 0273 2000 0012. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja w zakresie wykonanych robót budowlanych, montażowych oraz dostarczonych instalacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pk-kruszwica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARIATÓW W CZĘŚCI PARTEROWEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY W LIPNIE
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa toalet na parterze Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - drugie postępowanie
Dodano: 2016-07-21 - REMONT WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W POMIESZCZENIACH AKUMULATOROWNI W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA NR 63/2016
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego w strefie ochrony zabytków na terenie rewitalizowanym w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności kulturalnej Gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - EZP.272.8.2016
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-30 - NAPRAWA ŚCIANY SZCZYTOWEJ WRAZ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH - BUDYNEK NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 59/2016
Dodano: 2016-06-27 - REMONT POMIESZCZEŃ AKUMULATOROWNI WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA 56/2016
Dodano: 2016-06-21 - REMONT DACHU ORAZ NAPRAWA ELEWACJI BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ALEI 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 52/2016
Dodano: 2016-06-09 - REMONT DACHU BUDYNKU NR 27 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 48/2016
Dodano: 2016-06-03