Przetargi.pl
Modernizacja komunikacji na terenie Szpitala - Etap I

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 40-635 Katowice, ul. Ziołowa 45/47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2024025 , fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne
    ul. Ziołowa 45/47 45/47
    40-635 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2024025, fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
    REGON: 00126286085927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja komunikacji na terenie Szpitala - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja komunikacji na terenie Szpitala - Etap I: Zad. 1 Dostawa i montaż bramy przesuwnej Zad.2 Dostawa i montaż rolety zamykającej podziemny tunel komunikacyjny Dla zadania 1 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zakup i montaż nowej bramy przesuwnej o szerokości 6,0 m wysokości 1,8 m wraz z wykonaniem automatyki i sterowaniem zabezpieczonych systemowo przed kradzieżą; b) montaż furtki o szerokości 1,0 m i wysokości 1,8 m, zamykanej na klucz z wkładką patentową; c) montaż ogrodzenia o długości 5,0 m i wysokości 1,8 m; d) wykonanie wszystkich prac ogólnobudowlanych związanych z montażem; e) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowych o powierzchni ok. 10 m2; f) Wykonanie progu zwalniającego z kostki betonowej długości 6,0 m. Wszystkie elementy tj.: brama, furtka i ogrodzenie muszą być dobrane w ramach jednego systemu lub systemów wzajemnie się uzupełniających. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z: a) opisem zawartym w umowie; b) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa Budowlanego; c) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przepisów związanych; d) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca wszelkie materiały, niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania, zakupi we własnym zakresie w ramach kosztów określonych w niniejszej umowie. Materiały stosowane przez Wykonawcę muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000r, nr 106, poz.1126 z późniejszymi zmianami) i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 04.92.881). Przed dokonaniem montażu wszystkie elementy składowe zamówienia muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Dla zadania 2 Roleta przeznaczona jest do zamykania podziemnego tunelu komunikacyjnego, w którym odbywa się ruch pieszy i ruch pojazdów mechanicznych. Sterowanie powinno umożliwiać otwieranie rolety z trzech niezależnych punktów. Zamykanie rolety powinno się odbywać automatycznie po zadanym czasie, około 30 sekund od pełnego otwarcia rolety. Napęd rolety powinien umożliwiać pracę z natężeniem 60% czasu pracy. Bezpieczeństwo eksploatacji powinno zapewniać: - inercyjny hamulec bezpieczeństwa połączony z rurą nawojową rolety zapobiegający opadnięciu rolety przy mechanicznej awarii napędu, - dwie bariery fotokomórek po obu stronach rolety, - dotykowa listwa optoelektroniczna w dolnym profilu rolety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442213008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zad.1 - 250,00 zł Zad. 2 - 200,00 zł zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od ostatecznego terminu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach