Przetargi.pl
Modernizacja komunalnego zasobu mieszkaniowego

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 042 7103101
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 042 7103101
    REGON: 00052561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja komunalnego zasobu mieszkaniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Plac Jana Pawła II 8 Remont zewnętrznej ściany elewacji frontowej tj. skucie odparzonych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni ściany masa podkładową tynkiem elewacyjnym, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej tynkiem elewacyjnym, dwukrotne malowanie powierzchni ściany farbą fasadową /antykorozyjną/ w kolorze pastelowym, oczyszczenie i pomalowanie skorodowanych obróbek blacharskich, wymiana zniszczonych całkowicie skoordynowanych obróbek blacharskich podokienników, pasów elewacyjnych wykonanych z blachy ocynkowanej, wymiana rur spustowych, instalacja odgromowa, montaż zewnętrznych rusztowań rurowych na całej ścianie. Wymiana stolarki okiennej wg zakresu rzeczowego zamieszczonego w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ na okna plastikowe białe, renowacja drzwi frontowych drewnianych, malowanie balustrad z prętów ozdobnych - 7,4 m2, malowanie spodu drewnianego płyty balkonowej 4,6 m2. Wykonanie prac zgodnie ze stanowiskiem konserwatora zabytków. - Plac Jana Pawła II 9 Remont zewnętrznej ściany elewacji frontowej tj. skucie odparzonych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni ściany masa podkładową tynkiem elewacyjnym, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej tynkiem elewacyjnym, dwukrotne malowanie powierzchni ściany farbą fasadową /antykorozyjną/ w kolorze pastelowym, wymiana zniszczonych całkowicie skoordynowanych obróbek blacharskich podokienników, pasów elewacyjnych wykonanych z blachy ocynkowanej, wymiana rur spustowych, instalacja odgromowa, montaż zewnętrznych rusztowań rurowych na całej ścianie. Wymiana stolarki okiennej wg zakresu rzeczowego zamieszczonego w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ na okna plastikowe białe. Remont dachu obejmujący: - naprawę rynien /wraz z polutowaniem pęknięć/ - 25.650 m - czyszczenie powierzchni konstrukcji połaci i kominów - 320.610 m2; - naprawa pokrycia dachowego z blachy - uszczelnienie miejsc uszkodzonych kitem asfaltowym - dach spadzisty - 320.610 m2; - malowanie farba olejną rynien i rur spustowych - 35.650 m; - malowanie dachu - 320.610 m2. - Plac Jana Pawła II 10 Remont zewnętrznej ściany elewacji frontowej tj. skucie odparzonych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni ściany masa podkładową tynkiem elewacyjnym, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej tynkiem elewacyjnym, dwukrotne malowanie powierzchni ściany farbą fasadową /antykorozyjną/ w kolorze pastelowym, oczyszczenie i pomalowanie skorodowanych obróbek blacharskich, wymiana zniszczonych całkowicie skoordynowanych obróbek blacharskich podokienników, pasów elewacyjnych wykonanych z blachy ocynkowanej, wymiana rur spustowych, instalacja odgromowa, montaż zewnętrznych rusztowań rurowych na całej ścianie. Wymiana stolarki okiennej wg zakresu rzeczowego zamieszczonego w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ na okna plastikowe białe, malowanie balustrad z prętów ozdobnych - 8,9 m2, malowanie spodu drewnianego płyty balkonowej 6,8 m2. - Plac Jana Pawła II 13 Remont zewnętrznej ściany elewacji frontowej tj. skucie odparzonych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni ściany masa podkładową tynkiem elewacyjnym, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej tynkiem elewacyjnym, dwukrotne malowanie powierzchni ściany farbą fasadową /antykorozyjną/ w kolorze pastelowym, oczyszczenie i pomalowanie skorodowanych obróbek blacharskich, wymiana zniszczonych całkowicie skoordynowanych obróbek blacharskich podokienników, pasów elewacyjnych wykonanych z blachy ocynkowanej, wymiana rur spustowych, instalacja odgromowa, montaż zewnętrznych rusztowań rurowych na całej ścianie. Wymiana stolarki okiennej wg zakresu rzeczowego zamieszczonego w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ na okna plastikowe białe, renowacja drzwi frontowych drewnianych, dwukrotne malowanie krat z prętów prostych - 2,2 m2. Wykonanie prac zgodnie ze stanowiskiem konserwatora zabytków. - Plac Jana Pawła II 14 Remont zewnętrznej ściany elewacji frontowej tj. skucie odparzonych tynków, uzupełnienie ubytków, wyrównanie powierzchni ściany masa podkładową tynkiem elewacyjnym, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej tynkiem elewacyjnym, dwukrotne malowanie powierzchni ściany farbą fasadową /antykorozyjną/ w kolorze pastelowym, oczyszczenie i pomalowanie skorodowanych obróbek blacharskich, wymiana zniszczonych całkowicie skoordynowanych obróbek blacharskich podokienników, pasów elewacyjnych wykonanych z blachy ocynkowanej, wymiana rur spustowych, instalacja odgromowa, montaż zewnętrznych rusztowań rurowych na całej ścianie. Wymiana stolarki okiennej wg zakresu rzeczowego zamieszczonego w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ na okna plastikowe białe, renowacja drzwi frontowych drewnianych, malowanie balustrad z prętów ozdobnych - 7,0 m2, malowanie spodu drewnianego płyty balkonowej 4,2 m2. Wykonanie prac zgodnie ze stanowiskiem konserwatora zabytków. Zamawiający zaleca wykonanie oględzin i analizy przedstawionego zakresu prac. Realizacja zadania na podstawie dokumentacji technicznej /załącznik nr 7 do SIWZ/. Zamawiający dopuszcza zmianę zastosowania innych kolorów /pastelowych/ niż kolory przewidziane w dokumentacji technicznej. Tam gdzie w dokumentacji technicznej, SIWZ i lub innych załącznikach do SIWZ zostało wskazane pochodzenie /marka, znak towarowy, producent, dostawca/ materiałów, oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy, a zastosowanie tego materiału wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część /zakres/ zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót świadczonych przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania ofert, na cały okres związania ofertą. 2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30/07/2014 r. do godz. 10.00 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, natomiast wadium wnoszone w pozostałych formach - oryginał dokumentu należy złożyć, w wymaganym terminie, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, ul. Wigury 1 II piętro, a kserokopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ozorkowie: 54 8786 0001 0000 1528 2001 0128 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z wyjątkiem sytuacji gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na podstawie art. 46 ust 3 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach