Przetargi.pl
Modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – Etap I

Gmina Gołymin-Ośrodek ogłasza przetarg

  • Adres: 06-420 Gołymin-Ośrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołymin-Ośrodek
    ul. Szosa Ciechanowska 8
    06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie
    REGON: 130378090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku, obejmująca m.in.:ETAP I• demontaż istniejących elementów zagospodarowania (bramki, kosze, elementy stalowe),• likwidacja starej nawierzchni z trawy syntetycznej istniejącego boiska,• likwidacja starych betonowych słupów oświetleniowych oraz linii kablowych,• przełożenie kolidującej linii kablowej telekomunikacyjnej,• budowa boiska wielofunkcyjnego,• modernizacja oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy).3. Wykonawca może wnieść wadium w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pułtusku Oddział w Gołyminie, nr rachunku: 73 8232 0005 0300 0550 2003 0002, tytułem: post. nr IOŚ.271.25.2023.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej· w zakresie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na modernizacji* boiska sportowego, które swoim zakresem obejmowało m.in. naprawę/wymianę nawierzchni boiska sportowego wraz z piłkochwytami, modernizację oświetlenia o wartości min. 150 000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Pod pojęciem roboty budowlanej wykonanej należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną (rozpoczętą i zakończoną).*Zamawiający uzna za spełnianie warunku udziału w postępowaniu roboty polegające na modernizacji, rozbudowie, przebudowie, remoncie boiska sportowego, o którym mowa powyżej.• W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał dysponowanie w czasie realizacji zamówienia następującymi osobami: Kierownik budowy – kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz. 682) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia; Kierownik robót – kierownik w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia. Kierownik robót – kierownik w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach