Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2615911 , fax. (067) 261 59 11
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika 2 2
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 067 2615911, fax. (067) 261 59 11
REGON: 00052830900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA KOMPLEKSU PAŁACOWO-PARKOWEGO W SMOGULCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest. modernizacja istniejącego kompleksu pałacowo-parkowego położonego we wsi Smogulec gm. Gołańcz. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków. Jednostką nadzorującą realizację zadania będzie Gołaniecki Ośrodek Kultury. Prace będą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN, słownie: (piętnaścietysiący złotych 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od daty złożenia oferty Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.04.2009 godz. 1000.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 36 miesięcznego okresu gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez (załącznik nr 1). a.2) Formularz cenowy - kosztorys ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2). a.3) Oświadczenie o spełnienie warunków przetargu wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 3) a.4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wypełnione i podpisane przez wykonawcę (załącznik nr 4). a.5) Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane materiały, a.6) Oświadczenie o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast w.w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw ogólnobudowlanych, wymian, konserwacji w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie.
Dodano: 2014-11-28 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie.
Dodano: 2014-11-28 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie.
Dodano: 2014-11-28 - Profilowanie dróg gminnych gruntowych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2014 r.
Dodano: 2014-02-11 - Profilowanie dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2013 r.
Dodano: 2013-02-06 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie usług zduńskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-12-06 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian, konserwacji w zakresie instalacji zewnętrznych i wewnętrznych wod-kan-gaz w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-12-03 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-12-03 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-12-03 - Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw ogólnobudowlanych, wymian, konserwacji w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-12-03