Przetargi.pl
Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku – etap I – termomodernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku – etap I – termomodernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku” w zakresie termomodernizacji kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie. Przedmiot umowy obejmuje m. in. wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, 2) wzmocnienia konstrukcji dachu, 3) docieplenia podłóg na gruncie, 4) docieplenia stropu nad piwnicą, 5) docieplenia stropodachu, 6) pokrycia dachu, 7) podłóg parteru, 8) podłóg poddasza, 9) tynków i okładzin ścian wewnętrznych, 10) robót malarskich, 11) częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, 12) docieplenia ścian zewnętrznych, 13) tynków i okładzin zewnętrznych, 14) częściowej wymiany instalacji centralnego ogrzewania, 15) instalacji solarnej, 16) wewnętrznej instalacji oświetlenia i gniazd, 17) instalacji odgromowej, 18) robót ziemnych przy fundamentach, 19) izolacji i ocieplenia fundamentów. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt architektoniczno-budowlany, a także projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez MAGENTA ARCHITEKCI Aleksandra Gałecka z siedzibą w Legnickim Polu przy ul. Książąt Śląskich 13a, zatwierdzone decyzją nr 357/16 Starosty Zielonogórskiego z dnia 28.06.2016 r., które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 8) zorganizowanie we własnym zakresie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. 5. Z zakresu robót, pomimo uwzględnienia ich w projekcie architektoniczno-budowlanym, wyłącza się przebudowę amfiteatru, przebudowę budynku garażu, budowę muru oporowego, budynku gospodarczego oraz wykonanie dróg wewnętrznych i ścieżek parkowych, ogrodzenia, instalacji oświetlenia terenu, kanalizacji deszczowej z instalacją rozsączającą, elementów małej architektury zagospodarowania terenu z placem zabaw oraz część robót remontowych nie związanych bezpośrednio z termomodernizacją obiektu. Zakres wyłączonych z realizacji na podstawie niniejszej umowy robót został również pominięty w przedmiarach robót. 6. Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru, uwzględniającymi możliwość funkcjonowania Sulechowskiego Domu Kultury. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną