Przetargi.pl
Modernizacja Klubu Wilkowyje Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Szkolnej 94

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Filaretów 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Klubu Wilkowyje Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Szkolnej 94
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Rozbiórce i demontażu: - demontaż instalacji w istniejących sanitariatach oraz instalacji hydrantowej w budynku; - demontaż stolarki drzwiowej; - demontaż schodów; - rozbiórka ścian wewnętrznych sanitariatów; - rozebranie i usunięcie wierzchnich warstw posadzkowych parteru; - demontaż tablicy elektrycznej, kolidującej z projektowanymi ściankami; - demontaż osprzętu elektrycznego i części instalacji elektrycznej; - wywiezienie i utylizacja gruzu i materiału z rozbiórek Roboty budowlane – sanitariaty i wejście: - wykonanie ścianek działowych z gazobetonu (lekkie elementy z betonu komórkowego) gr. 12 c; - wykonanie nowych tynków i gładzi wewnętrznych; - wykonanie okładzin ceramicznych ścian w pomieszczeniach mokrych do wys. 2m; - wykonanie posadzek ceramicznych we wszystkich pomieszczeniach projektowanych sanitariatów; - wykonanie nowych schodów betonowych do pracowni plastycznej; - wykonanie posadzek ceramicznych w hallu wejściowym, na schodach i podeście; - montaż balustrady systemowej; - wykonanie sufitów podwieszanych, systemowych z płyt GK w strefie wejścia i w sanitariatach 60x60 cm, w sanitariatach sufity z płyt GKBI wodoodpornych, do pomieszczeń mokrych; - malowanie ścian; - wyrównanie powstałych otworów drzwiowych, - montaż drzwi; - montaż luster i wyposażenia; - wyposażenie w regały; - roboty porządkowe Roboty instalacyjne: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej; - montaż nowego osprzętu elektrycznego; - montaż nowych opraw oświetleniowych, montowanych w suficie podwieszonym; - montaż oświetlenia ewakuacyjnego; - wykonanie nowej instalacji wod-kan ( podejścia kanalizacji, wody, montaż kratek ściekowych); - wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej w sanitariatach; - montaż instalacji C.O. i nowych grzejników. 3.1. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia. 3.1.2. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresów objętych prawem opcji i obejmuje: W zakresie podstawowym – roboty demontażowe, roboty instalacyjne hydrauliczne, roboty elektryczne, roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne W zakresie rozszerzonym I objętym prawem opcji - montaż kurtyny powietrznej nad wejściem W zakresie rozszerzonym II objętym prawem opcji – remont pomieszczeń przyległych do holu UWAGA! ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA KOSZTORYSÓW DLA ZAKRESU PODSTAWOWEGO I ZAKRESÓW ROZSZERZONYCH. 3.2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna oraz Projekt Budowlany, które stanowią załączniki do SIWZ 3.3. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45442100-8 Roboty malarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 3.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych tzw. równoważnych - koncepcyjnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w Projekcie Budowlanym i Specyfikacji Technicznej, stanowiących integralną część SIWZ, tj. takich które warunkują zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Projektem Budowlanym. Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych oznaczać będzie wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów wskazanych w załączonych do SIWZ dokumentów. Za równoważne Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń posiadających parametry nie gorsze z głównymi parametrami materiałów i urządzeń opisanych w projekcie, które to parametry są konieczne dla zapewnienia zasadniczej funkcji przewidzianej dla danego materiału lub urządzenia. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń, które będą posiadały parametry rozwiązań projektowych jednak nie muszą one spełniać tych cech rozwiązań projektowych które są nieistotne dla zasadniczej ich funkcji. Propozycje materiałowe ostatecznie zatwierdza Zamawiający na podstawie opinii Inspektora na bazie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających parametry techniczne zaproponowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 8.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy). 8.3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.4.1. Pieniądzu, 8.4.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.4.3. Gwarancjach bankowych, 8.4.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.4.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2019 poz. 310 z późn. zm.). 8.5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego sprawa nr DTE – 340/208/10/2019 - Modernizacja Klubu Wilkowyje Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Szkolnej 94 8.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252 8.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. UWAGA! W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Finansowo-Księgowym (pokój nr 4). 8.8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3.1. Na zawartość oferty składa się: 10.3.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10.3.3. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 10.3.4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 10.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 10.3.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy); 10.3.7. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach