Przetargi.pl
Modernizacja kładki nad torami PKP w ciągu ulic Prezydenta Gabriela Narutowicza i Pakoskiej w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kładki nad torami PKP w ciągu ulic Prezydenta Gabriela Narutowicza i Pakoskiej w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kładki nad torami PKP w ciągu ulic Pakoskiej i Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu (tzw. kładki pakoskiej) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół kładki, na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont pomostu kładki - usunięcie istniejącej nawierzchni i izolacji, oczyszczenie wierzchniej warstwy betonu metodą strumieniowo-ścierną, wykonanie nowej izolacji zgrzewalnej, odtworzenie nawierzchni z asfaltu lanego; 2) remont podpór kładki - oczyszczenie konstrukcji, zabezpieczenie antykorozyjne, powierzchnie betonowe należy oczyścić metodą strumieniowo-ścierną; części zasypywane gruntem zabezpieczyć preparatem epoksydowo-bitumicznym, a odkryte - systemem ochrony antykorozyjnej betonu; 3) wymiana schodów technologicznych na nowe z dwuteownika szerokostopowego, z wykorzystaniem istniejącego fundamentu, stopnie stalowe z blachy ryflowanej; 4) wymiana dylatacji na blokowe o przesuwie +5/-5cm, mocowane na kotwy wklejane w płyty żelbetowe pomostu; 5) zabezpieczenie antykorozyjne stali - po oczyszczeniu pokrycie zestawem farb malarskich epoksydowo-poliuretanowych; 6) oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne łożysk, 7) wymiana izolacji - płytę pomostu należy zaizolować poprzez nałożenie papy zgrzewalnej, części betonu odkryte i podlegające zasypce gruntem należy oczyścić i pokryć warstwą epoksydowo - bitumiczną; 8) zabezpieczenie hydrofobowe betonów; 9) umocnienie skarp - trylinką wklęsłą, u podnóża skarp opartą na ściance oporowej żelbetowej; 10) oświetlenie kładki - zdemontowanie istniejącego oświetlenia i wykonaniu nowego; 11) uszynowienie kładki, 12) odprowadzenie wód opadowych - po stronie zachodniej poprzez wpusty i poziome odcinki kanałów do przewodu zbiorczego, przykanalikiem z rur kamionkowych średnicy 300 mm do istniejącego kanału, po stronie wschodniej - przewodem zbiorczym do przykanalika z rur kamionkowych śr. 300 mm, studnie rewizyjne żelbetowe o śr. 1200 mm z płytami pokrywowymi żelbetowymi i włazami żeliwnymi; 13) rozbiórka istniejącego i budowa nowego chodnika szerokości 1,5 m, z kostki betonowej grubości 8 cm; na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie betonowej i warstwie odsączającej z piasku, zabezpieczenie chodnika od strony skarpy barierą; 14) budowa chodnika (ścieżki rowerowej) łączącego chodnik ul. Pakoskiej z chodnikiem ul. Bocznej. szerokość chodnika 3,00 m, z kostki betonowej grubości 8 cm; na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie betonowej i warstwie odsączającej z piasku; 15) budowa parkingu (20 stanowisk postojowych, w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych) przy skarpie w ul. Bocznej, z kostki betonowej grubości 8 cm; na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie betonowej i warstwie odsączającej z piasku; 16) budowa schodów konstrukcji żelbetowej płytowej, monolitycznych, zabezpieczonych stalową poręczą; 17) oznakowanie poziome i pionowe. Do wykonawcy należy również: powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 214 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną