Przetargi.pl
Modernizacja „Katolika” – Centrum Aktywności Społecznej w Rypinie

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja „Katolika” – Centrum Aktywności Społecznej w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku i zagospodarowanie terenu tzw. „Katolika” zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 10 w Rypinie na działkach o numerach ewidencyjnych 154/13 oraz 154/22. 2) Opis stanu istniejącego Obiektem przebudowy jest budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach nadziemnych o następujących parametrach techniczno – rzeczowych: - powierzchnia użytkowa 1 647,92 m2, - powierzchnia zabudowy 504,2 m2, - wysokość ponad przyległy teren od około 14,60 m do około 17,85 m. Budynek wykonany był w latach 30-tych XX wieku w technologii tradycyjnej – murowanej z cegły ze stalowo-ceglanymi stropami Kleina i więźbą dachową drewnianą w układzie wieszarowym. Szczegółowy opis rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz rzuty i przekrój poszczególnych kondygnacji zawiera inwentaryzacja budynku stanowiąca część projektu budowlanego. Elewacją frontową budynek przylega do chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 534. Od strony południowej budynek sąsiaduje poprzez zadaszone wejście do kondygnacji piwnic z budynkiem mieszkalnym. Od strony elewacji tylnej do budynku przylega parterowy warsztat oraz garaż (oba przeznaczone do rozbiórki). Teren działki wokół budynku w większości nieutwardzony oprócz części fragmentu utwardzonej drogi zjazdowej z drogi gminnej ulicy Rzeźniczej czasowo utwardzonej płytami drogowymi oraz betonowych schodów terenowych i fragmentu chodnika przy elewacji bocznej. 3) Roboty budowlane obejmą m.in.: a) Branża architektoniczna i konstrukcyjna: - rozbiórka dobudowanego warsztatu i garażu, - rozbiórka konstrukcji biegów i spoczników obu klatek, - rozbiórka konstrukcji stropu Kleina nad I piętrem oraz stropów pozostałych kondygnacji w rejonie lokalizacji projektowanego szybu windowego, - rozbiórka konstrukcji balkonu i podestu zewnętrznego w poziomie II piętra, - wykucie otworów w ścianach pod projektowane dodatkowe wejścia, - skucie tynków zewnętrznych, - rozbiórka zewnętrznych schodów betonowych oraz ich zadaszenia o konstrukcji drewnianej, - rozbiórka całości posadzek wewnętrznych do poziomu konstrukcji istniejących stropów, w poziomie piwnicy do poziomu gruntu, - demontaż pokrycia dachowego z papy z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem oraz usunięcie docieplenia z wełny mineralnej pomiędzy belkami stropu, - demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (PCV, drewniana) wraz z parapetami, - demontaż balustrad/poręczy wewnętrznych i zewnętrznych, - skucie uszkodzonych/odspojonych tynków wewnętrznych (część tynków wewnętrznych), - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek, - systemowe ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem oraz wełną mineralną metoda lekką mokrą, - izolacja przeciwwodna ścian fundamentowych z dociepleniem z polistyrenu ekstrudowanego, na części ścian izolacja pozioma metoda iniekcji ciśnieniowej, - poszycie dachu z płyt OSB i pokryciem z pap termozgrzewalnych oraz obróbkami blacharskimi i orynnowaniem oraz izolacją termiczną z wełny, - montaż stolarki okiennej PCV oraz wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej (całość) z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - strop gęstożebrowy nad I piętrem oraz uzupełnienie stropów żelbetowych przy projektowanym szybie windowym, - wymiana legarów drewnianych podłogi w poziomie parteru z pokryciem płytą OSB, - wymiana części konstrukcji drewnianej dachu, - żelbetowa konstrukcja biegów klatek schodowych, - wykucia otworów drzwiowych i okiennych z nadprożami stalowymi, zamurowania istniejących otworów w ścianach, - balkon w poziomie II piętra o konstrukcji stalowo-żelbetowej, - naprawy kominów i przewodów wentylacyjnych, - schody betonowe zewnętrzne/zjazdy w części z zadaszeniami, - nowe posadzki na wszystkich kondygnacjach (parkiet dębowy, płytki gres, wykładziny rulonowe PCV oraz dywanowe z układem warstw izolacyjnych, termicznych i akustycznych, - okładziny biegów klatek schodowych ze ślusarką, - ścianki działowe murowane i gipsowo-kartonowe, - naprawy tynków ścian i sufitów po skuciach, tynki na nowym układzie ścian, szpachlowanie i malowanie, - okładziny ścian z płytek, - zabudowa HPL w sanitariatach, - montaż dźwigu osobowego, - sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych, kasetonowe o podwyższonych parametrach akustycznych i wizualnych, - konstrukcja sceny z podłogą drewnianą w sali widowiskowej, - konstrukcja stalowa pod centralę wentylacyjną. b) Branża sanitarna: - demontaż istniejących instalacji wewnętrznych c.o., instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z osprzętem, - wewnętrzna instalacja wodociągowa wody zimnej z rur PP, - instalacja ciepłej wody z rur PP z pojemnościowym podgrzewaczem ogrzewanym powietrzną pompą ciepła typu split, - instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z rur PCV, - instalacja c.o. z rur stalowych ocynkowanych, grzejniki stalowe płytowe z głowicami termostatycznymi zasilone z istniejącego węzła cieplnego, - instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - montaż jednostek klimatyzacji (wewnętrznych i zewnętrznych), - montaż armatury (tzw. biały montaż), - instalacja zewnętrznej kanalizacji deszczowej z separatorem i osadnikiem. c) Branża elektryczna: - wyłącznik główny budynku, - WLZ, - rozdzielnica elektryczna główna oraz 3 rozdzielnice piętrowe, - rozdzielnica gniazd komputerowych, - instalacje elektryczne wewnętrzne tj.: – – oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, – – instalacje gniazd wtykowych, – – instalacje siłowe, – – instalacje strukturalne, – – monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, – – nagłośnienie sali widowiskowej, – – nagłośnienie konferencyjne, – – instalacja oddymiania klatek schodowych, – – instalacja rolet, - instalacja oświetlenia zewnętrznego i elewacji, - ochrona przeciwporażeniowa i przeciwnapięciowa. d) Branża drogowa i elementy zewnętrzne: - rozbiórka odcinka drogi z płyt drogowych Uwaga: płyty drogowe pochodzące z rozbiórki i zakwalifikowane przez Zamawiającego jako nadające się do ponownego wbudowania pozostają jego własnością i Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ich we wskazane miejsce i ułożenia w sztaplach na odległość do 3 km. - drogi manewrowe i miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszyw łamanych z wymianą gruntu na około 1,0 m, - chodniki z kostki brukowej betonowej śrutowanej, - ogrodzenie od strony ul. Kościuszki z paneli stalowych i cokołem betonowym, - wiata na odpady, - elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), - zagospodarowanie terenów biologicznie czynnych szatą roślinną. 4) Opis stanu projektowanego: w ramach projektowanej przebudowy przewiduje się kompleksową przebudowę obiektu z jego dostosowaniem do funkcji centrum aktywizacji społecznej obejmującą roboty rozbiórkowe i demontażowe, dociepleniowe przegród zewnętrznych, przebudowę wnętrza budynku z pracami wykończeniowymi oraz wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych. Zagospodarowanie terenu przewiduje budowę nowych schodów zewnętrznych, ciągów pieszych, dróg wewnętrznych z miejscami postojowymi, ogrodzenie od strony ul. Kościuszki oraz uporządkowanie terenów biologicznie czynnych z montażem elementów małej architektury. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja techniczna w tym projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP PARIBAS BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA, numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj.do dnia 18 stycznia 2021 roku, do godziny 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7. Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru – Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach