Przetargi.pl
Modernizacja kaplicy pogrzebowej na gdyńskim cmentarzu komunalnym w Kosakowie

Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-311 Gdynia, ul. Witomińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 660-89-50 , fax. 0-58 660-89-69
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
    ul. Witomińska 76
    81-311 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 660-89-50, fax. 0-58 660-89-69
    REGON: 19099486900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gdynia.pl/bip/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,1327/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,501598

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kaplicy pogrzebowej na gdyńskim cmentarzu komunalnym w Kosakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wnętrza istniejącej kaplicy pogrzebowej znajdującej się na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Rzemieślniczej w Kosakowie – działka nr 34/34, jednostka ewidencyjna: 221105_2 - Kosakowo, obręb 0004 Kosakowo. Prace modernizacyjne nie zmienią funkcji oraz formy zewnętrznej przedmiotowego budynku oraz jego otoczenia, a także głównych parametrów technicznych takich jak: długość, szerokość, wysokość i kubatura. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się wykonanie następujących robót budowlanych: 1) wymianę warstw posadzki na gruncie w części przedmiotowych pomieszczeń; 2) zmianę wykończenia i kolorystyki ścian w budynku w części przedmiotowych pomieszczeń; 3) zmianę wykończenia i kolorystyki sufitów w pomieszczeniach; 4) wykonanie nowych instalacji centralnego ogrzewania w budynku i przygotowanie go do ogrzewania z zastosowaniem kotła gazowego dwufunkcyjnego; 5) wymianę instalacji elektrycznych i niskoprądowych w wybranych pomieszczeniach, w tym wymianę opraw oświetleniowych, wymianę instalacji alarmu, nagłośnienia; 6) korektę instalacji wentylacji w budynku; 7) likwidację istniejących świetlików dachowych w pomieszczeniu kaplicy; - powyższe roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem budowlanym oraz łącznie z pozostałymi projektami branżowymi, a zwłaszcza częścią rysunkową opracowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tys. zł 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni o numerze 24 1440 1026 0000 0000 0035 0052. W tytule przelewu należy wpisać „wadium – przetarg nieograniczony na modernizację kaplicy pogrzebowej - sygn. postępowania EZP/02/2020”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w: 5.1. poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 5.2. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.3. poręczeniach należy złożyć przed terminem składania ofert w oryginale w siedzibie Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gdyni przy ul. Witomińskiej 76 – sekretariat - od poniedziałku do piątku w godz. od 7 30 do 14 30. Natomiast kopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania przez Zamawiającego wadium zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 7. Możliwe jest złożenie wadium (z wyjątkiem składanego w formie pieniężnej) w ten sposób, że Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez siebie „za zgodność z oryginałem”, a oryginał przekaże w kopercie z ofertą nie spinając go z ofertą. 8. Termin wniesienia wadium: do dnia 30.07.2020 r. do godz. 13:00 9. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia pieniędzy na konto bankowe Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na wniesienie wadium. 10. Zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca wadium: 10.1 na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.2. niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału, 10.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.2. niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonanie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania koncesji, zezwoleń czy licencji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1) formularz ofertowy - zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy, 5) dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w oświadczeniu. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski, 6) pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji dostępnych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii, 7) dowód wniesienia wadium, 8) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://gdynia.pl/bip/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,1327/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,501598 informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach