Przetargi.pl
Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Młódnicach.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Młódnicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Młódnicach. 2.Kanalizacja sanitarna grawitacyjna i tłoczna wraz z przepompowniami ścieków oraz urządzeniami do opomiarowania ilości ścieków odprowadzanych z terenu gminy Wolanów i Wieniawa w miejscowości Młódnice na działkach nr: 587/2, 588, 589, 464, 856, 828, 899, 923, 931, 213/4, 214/12, 857/3, 866, 214/11.Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy Ø 250- 273,4 mb, długość kanalizacji sanitarnej tłocznej/ciśnieniowej o średnicy Ø 100 i Ø 160 (kolana) – 420,7mb i 2 przepompownie oraz: montaż przepływomierza ścieków, dostawa i montaż: elementów ogrodzenia panelowego systemowego z ocynkowanych drutów stalowych Ø 5 mm,-122,4mb, bramy o szerokości 4,00 i furtki o szerokości 1,0m. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.a.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 2.2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej : dokumentacją projektową; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót (pomocniczo). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń powstałych w wyniku prac przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest naprawić te uszkodzenia, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 7)pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza (4 egz.), 8) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat i obejmuje całość zamówienia. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności(tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp. za wyjątkiem obsługi geodezyjnej) w zakresie robót występujących w przedmiocie zamówienia ( za wyjątkiem obsługi geodezyjnej) tj. roboty: budowlane, instalacje elektryczne wykonywania instalacji kanalizacyjnych, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). za wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa ( obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. *Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Z uwagi na specyfikę robót budowlanych przedmiotu zamówienia zamawiający nie określa wymagań , o których mowa w przepisach art.29 ust.5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Młódnicach, w części ze środków zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną