Przetargi.pl
Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Lasowice Wielkie.

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?c=520

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Lasowice Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie częściowej modernizacji istniejącej ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali celem uzyskania pełnego zakresu zbioru danych ewidencyjnych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tj. Dz.U. z 2019r. poz.393), oraz poprawy jakości i aktualności danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z załączonym Projektem Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla części gminy Lasowice Wielkie, obejmujący następujące obręby ewidencyjne: Chudoba, Lasowice Wielkie, Szumirad, Wedrynia, Trzebiszyn. 2. W ramach częściowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków należy wykonać: - pomiar budynków i obiektów trwale związanych z budynkami, założenie kartotek budynków i lokali zgodnie z § 26 i § 27 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, - pomiar zmienionych zasięgów konturów użytków gruntowych z grupy terenów zabudowanych wraz z dostosowaniem oznaczenia pozostałych użytków z obszaru objętego zabudową do standardu wynikającego z obowiązującego rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, - wykazać inne obiekty nie będące budynkami typu wiaty do 50 m2, obiekty drewniane oraz inne nietrwałe nie będące budynkami i ujawnić w bazie BDOT500 symbolem BUIB12_03 inna budowla „ i.b.” - wyznaczenie i pomiar punktów granicznych granic, które przecinają budynki w oparciu o dokumenty wymienione w § 36 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w sposób opisany w § 30 i 79.6 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - w przypadku braku dokumentów o których mowa w § 36 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków należy przeprowadzić czynności ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w oparciu o §37-39 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, dla granic które przecinają budynki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla części gminy Lasowice Wielkie, obejmujący następujące obręby ewidencyjne: Chudoba, Lasowice Wielkie, Szumirad, Wedrynia, Trzebiszyn. 4. Na wykonane prace Wykonawca udzieli minimum 36, a maksimum 60 miesięcy Gwarancji (pełne miesiące). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Dokument gwarancyjny Wykonawca winien dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru prac. 5.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osobę kierownika robót geodezyjnych, wykonującego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia to jest wykonywanie prac związanych z Modernizacją istniejącej ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Lasowice Wielkie, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zmianami). Obowiązek określony powyżej nie jest skuteczny w przypadku, gdy czynności wymienione wyżej (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, które ta czynności te będzie wykonywać osobiście na podstawie łączącego ją z Wykonawcą lub podwykonawcę stosunku cywilnoprawnego. 5.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy- zgodnie z zał. nr 2 do umowy. 5.2. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 5.3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 3. Wadium wniesione w każdej formie musi obejmować okres związania z ofertą, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacać na konto Zamawiającego: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork Bank Spółdzielczy w Wołczynie/o. Kluczbork Nr 07 8876 0009 0036 4161 2000 0004 tytułem „Wadium na przetarg – Modernizacja ewidencji gruntów” 5. Dowód wniesienia wadium załącza się do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork. 7. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, do oferty dołącza się kopię poręczenia lub gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kluczborku. Z treści musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Lasowice Wielkie”. 8. Termin wniesienia wadium w każdej formie upływa przed terminem składania ofert. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku Zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn.zm), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy PZP zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 5. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy pzp (Zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach