Przetargi.pl
Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla dziewięciu obrębów gminy Ozimek: Biestrzynnik, Chobie, Dylaki, Grodziec, Krasiejów, Krzyżowa Dolina, Mnichus, Schodnia i Nowa Schodnia

Starostwo Powiatowe w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5415052
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5415052
    REGON: 53141224300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla dziewięciu obrębów gminy Ozimek: Biestrzynnik, Chobie, Dylaki, Grodziec, Krasiejów, Krzyżowa Dolina, Mnichus, Schodnia i Nowa Schodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla dziewięciu obrębów gminy Ozimek: Biestrzynnik, Chobie, Dylaki, Grodziec, Krasiejów, Krzyżowa Dolina, Mnichus, Schodnia i Nowa Schodnia. 2. Przedmiot zamówienia: modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla dziewięciu obrębów gminy Ozimek: Biestrzynnik, Chobie, Dylaki, Grodziec, Krasiejów, Krzyżowa Dolina, Mnichus, Schodnia i Nowa Schodnia. Prace modernizacyjne mają na celu modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U.Nr 38, poz.454). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: I etap prac dotyczy: - szczegółowej analizy dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, zakwalifikowanie jej przydatności przy założeniu mapy numerycznej ewidencji gruntów i budynków, - przeprowadzenie wywiadu terenowego i przedstawienie wyników na kopii mapy zasadniczej, - pomiaru budynków nie uwidocznionych na mapie zasadniczej, błędnie pomierzonych, czy też błędnie wniesionych na mapę. II etap prac dotyczy: - analizy i weryfikacji granic działek w terenie zabudowanym, które przecinają budynki, pomiar, obliczenie powierzchni oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych, - analizy i weryfikacji użytków w obszarze zabudowanym, pomiar, obliczenie powierzchni zmienionych użytków oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych, map uzupełniających - pozyskanie danych do założenia ewidencji budynków i lokali, - sporządzenie operatu technicznego, - uzupełnienia treści pierworysów i matryc mapy zasadniczej w zakresie budynków (nowowybudowanych, przebudowanych a także nieistniejących) oraz konturów użytków terenów zabudowanych, - utworzenie mapy numerycznej w pełnym zakresie, - kontrola operatu opisowo-kartograficznego wraz z bazami danych i zatwierdzenie ich do wyłożenia - przyjęcie operatu geodezyjno-prawnego i baz danych założonych w systemach informatycznych EGB-2000 i Geo-Info V do PODGiK w Opolu, - wyłożenie operatu opisowo-kartograficznego oraz sporządzenie protokołu z wyłożenia projektu, - sporządzenie wykazu uwag zgłoszonych do projektu modernizacji operatu opisowo-kartograficznego 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zawiera załącznik do SIWZ - Projekt modernizacji. 4. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach