Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
Wiejska 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
REGON: 000000023 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego. 2. Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. Sprzęt oraz prace, wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia, muszą być objęte minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji. 5. Gwarancja - minimum 36 miesięcy gwarancji w trybie serwisu on-site, czas reakcji 4h, czas naprawy w następnym dniu roboczym. Możliwość telefonicznego zgłaszania usterek w serwisie producenta. Wymagany okres przyjmowania zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni robocze. W przypadku uszkodzenia dysku twardego (HDD) uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego, zgłoszenie całodobowe pod nr telefonu, fax e-mail. 6. Wsparcie techniczne - możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu deklaracje zgodności CE dla dostarczonego sprzętu w momencie jego dostawy. 8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (posiadać znak bezpieczeństwa „CE) określonym w załączniku nr 2 do SIWZ przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12 października 2018 r. do godziny 13:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 3. Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. 4. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 5. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU OCHRONY PERYFERYJNEJ
Dodano: 2023-10-25 - Usługa wdrożenia systemów podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych w Szpitala Solec sp. z o.o. zlokalizowanym przy ul. rtm. W. Pileckiego 99 w Warszawie
Dodano: 2022-11-18 - Rozbudowa systemu VSS w obiekcie szkoleniowym Centrali NBP w Zalesiu Górnym
Dodano: 2022-09-16 - dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz elementów składowych systemu CCTV
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa licencji do systemów filtrowania i bezpieczeństwa ruchu stron WWW, ochrony danych DLP oraz poczty wraz ze wsparciem dla PIG - PIB
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa systemu służącego do pomiaru temperatury ludzkiego ciała wraz z integracją z istniejącymi systemami kontroli dostępu i biletowymi
Dodano: 2020-11-26 - dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz elementów składowych systemu CCTV.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz systemu służącego do pomiaru temperatury ludzkiego ciała
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie usługi subskrypcji i wsparcia technicznego do systemu Proxy BlueCoat
Dodano: 2020-08-04 - Modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego
Dodano: 2020-07-08