Przetargi.pl
Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

Urząd Gminy Smętowo Graniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5619033 , fax. 058 5619520
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smętowo Graniczne
    ul. Dworcowa 10 10
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 058 5619033, fax. 058 5619520
    REGON: 00054715800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smetowograniczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Modernizacja istniejącego budynku w Kościelnej Jani z przeznaczeniem na Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont istniejącego budynku wraz z instalacją wodociągową, instalacją sanitarną, i instalacją CO oraz przebudowa schodów wejściowych w celu umożliwienia dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 2) budowę obiektów malej architektury: placu zabaw z wyposażeniem, 3) wykonanie placu i terenu o powierzchni trawiastej, 4) budowę utwardzonych placów, 5) budowę alejek utwardzonych, 6) budowę ogrodzenia, 7) w ramach projektowanej inwestycji przewiduje się rozbiórkę budynku, w którym mieściły się kiedyś szalety, części istniejącego ogrodzenia oraz rozbiórkę schodów do remontowanego budynku, 1.2 Miejsce usytuowania ; działka nr 236/2 obr. ew. Kościelna Jania, gm. Smętowo Graniczne 2. Charakterystyka robót budowlanych 2.1 Zakres robót budowlanych dla istniejącego budynku 2.1.1. Wzmocnienie fundamentów poprzez wykonanie ściągów , zbrojenia i obsadzenie stalowych belek, 2.1.2. Przebudowa istniejących schodów. 2.1.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz drzwiowej wewnętrznej. 2.1.4. Przemurowanie kominów. 2.1.5. Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowych na blachodachówkę i konstrukcji. Wykonanie izolacji (folia paraizolacyjna, wełna mineralna 20cm, folia paroprzepuszczalna ,łaty , blachodachówka ceglasta. 2.1.6 Wymiana obróbek blacharskich. 2.1.7 Docieplenie budynku za pomocą styropianu gr 12cm , wklejenie siatki i położenie 2 warstw kleju oraz cienkowarstwowego tynku mineralnego. 2.1.8 Remont schodów zewnętrznych. 2.1.9. Remont piwnicy. - wymiana stolarki drzwiowej, - nałożenie tynków i malowanie, - wymiana posadzki i ułożenie płytek , - remont schodów i obłożenie ich płytkami. 2.1.10. Remont parteru. - przebudowa schodów wejściowych w celu umożliwienia dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wybudowanie pochylni, obłożenie schodów płytkami mrozoodpornymi, - remont schodów wewnętrznych ( wymiana drewnianych stopni, zamocowanie balustrad, zdjęcie istniejących powłok malarskich i wykonanie nowych), 2.1.10.1. pomieszczenie nr 4 - wiatrołap - wymiana drzwi na aluminiowe dwuskrzydłowe, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.2. pomieszczenie nr 5 (komunikacja) - remont istniejących drzwi drewnianych (zdjęcie powłok malarskich, wykonanie nowych, wymiana progów, wymiana zamków i szyldów), - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.3. pomieszczenie nr 6 (komunikacja) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.4. pomieszczenie nr 7 (salka integracyjna) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.5. pomieszczenie nr 8 i 9 (pomieszczenia pomocnicze) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.6. pomieszczenie nr 10, 11 i 12 (sala konferencyjna, biuro, pomieszczenie świetlicowe) - remont istniejących drzwi drewnianych (zdjęcie powłok malarskich, wykonanie nowych, wymiana progów, wymiana zamków i szyldów), - remont podłóg drewnianych i ułożenie paneli podłogowych, - rozebranie posadzek drewnianych i (remont) i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), 2.1.10.7. pomieszczenie nr 13, (węzeł sanitarny) - wymiana drzwi, - remont posadzki i ułożenie płytek, - remont ścian i sufitów (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie, obłożenie ścian do wysokości 2m płytkami glazurowanymi), - montaż wentylatorków w ścianach wewnętrznych. 2.1.11. Remont poddasza. 2.1.11.1. pomieszczenie nr 15 (komunikacja) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.2. pomieszczenie nr 16, 17, 18 (komunikacja i pokoje) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.3. pomieszczenie nr 19, 20, 21, 22, 23, 24 (pomieszczenia pomocnicze, salka integracyjna) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie paneli podłogowych, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.4. pomieszczenie nr 25 (magazynek) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.11.5. pomieszczenie nr 26 (łazienka) - wymiana drzwi, - wymiana podłogi drewnianej i ułożenie płytek, - remont ścian (zbicie tynków, nałożenie nowych tynków , malowanie, obłożenie ścian do wysokości 2m płytkami glazurowanymi), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanie powierzchni gipsowych z gruntowaniem, 2.1.12. Instalacje wewnętrzne: 2.1.12.1. Budowa instalacji wodociągowej, instalacji sanitarnej, instalacji CO (wg opracowania branży sanitarnej). Woda zimna z wodociągu wiejskiego a ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie lokalnie w kotłowni. Ścieki bytowe z budynku odprowadzane będą poprzez przyłącze kanalizacji sanitarnej (istniejący przykanalik) do zbiornika szczelnego zlokalizowanego na tej samej działce. Instalacja centralnego ogrzewania lokalna. Źródłem ciepła dla CO i CWU będzie kocioł na paliwo stale. Zakres robót obejmuje; Instalacja wodociągowa i sanitarna. - demontaż istniejących urządzeń i armatury, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej wewnętrznej wraz z armaturą i próbami, - wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej wraz armaturą. Instalacja centralnego ogrzewania. - demontaż istniejących urządzeń i grzejników - montaż instalacji centralnego ogrzewania (armatura, rurociągi, grzejniki, kocioł , wymiennik c.w.u. ) wraz z próbami., Uwaga! Kocioł na paliwo stałe z podajnikiem o mocy min. 35 kW wraz z wymiennikiem c.w.u. min. 120l. 2.1.12.2 Budowa instalacji elektrycznej. Budynek zasilany będzie w energię elektryczną z sieci Energii poprzez istniejące przyłącze. Zakres robót obejmuje; - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej wraz z tablicą rozdzielczą, - wykonanie zasilania fontanny, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych w piwnicy, - wykonanie instalacji oświetlenia piwnicy, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych na parterze, - wykonanie instalacji oświetlenia parteru, - wykonanie instalacji gniazd 1-fazowych na poddaszu, - wykonanie instalacji oświetlenia poddasza, - wykonanie instalacji odgromowej, - badania i pomiary odbiorcze. 2.2 Zagospodarowanie terenu (wg opracowania branży budowlanej). Zagospodarowanie terenu obejmuje : 2.2.1. Wykonanie placu zabaw z wyposażeniem zgodnie z opisem w projekcie budowlanym - piaskownica szt.1, - bujak rower szt.1, - huśtawka ważka szt.1, - karuzela krzyżowa szt.1, - huśtawka podwójna z metalową poprzeczką szt.1, - zestaw zabawowy (pomost + zjeżdżalnia z daszkiem )szt.1, - betonowy stół do ping ponga szt.1, - altana grilowo-ogrodowa szt.1, - oczko wodne z fontanną - o powierzchni 30m? wraz z obsadzeniem roślinami wodnymi zgodnie z projektem, - zjeżdżalnia szybka szt.1, - wykonanie ogniska szt. 1 w postaci kręgu ułożonego z kamieni, - montaż ławek 17 szt. i koszy na śmieci szt.3 , - wykonanie ogrodzenia z siatki 205mb i paneli 64mb.zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania rys. Nr A.0.0. , - wykonanie placu i terenu o powierzchni trawiastej zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania rys. Nr A.0.0., - wykonanie placów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania terenu, - wykonanie alejek i chodników z kostki brukowej betonowej zgodnie z opisem w projekcie i projektem zagospodarowania 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (materiał pomocniczy), które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany -Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku, wraz z projektem -Instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania w remontowanym budynku dawnej szkoły w miejscowości Kościelna Jania gm. Smętowo Graniczne i projektem instalacji elektrycznej -Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w miejscowości Kościelna Jania działka na 236/2 gm. Smętowo Gr. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w m. Kościelna Jania, - branża budowlana, -instalacje sanitarne, -instalacja elektryczna Przedmiary robót dla : Zagospodarowanie terenu wokół istniejącego budynku dawnej szkoły przeznaczonego na Centrum Integracji Społecznej oraz remont istn. budynku w m. Kościelna Jania, - branża budowlana, - branża sanitarna, - branża elektryczna. Uwaga! Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z : wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości oraz pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy. 4 .Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia). 5 . Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie , nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 6. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 7. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smetowograniczne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach