Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI SAL WYSTAWOWYCH W BUDYNKU ZACHĘTY- NARODOWEJ GALERII SZTUKI W WARSZAWIE

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 22 8277886
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 96 01, fax. 22 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI SAL WYSTAWOWYCH W BUDYNKU ZACHĘTY- NARODOWEJ GALERII SZTUKI W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal wystawowych w budynku ZACHĘTY - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach zgodnie z finansowaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: pierwszy etap będzie realizowany w roku 2011r, drugi etap w roku 2012. 3. Terminy realizacji i zakresy rzeczowe poszczególnych rodzajów prac w poszczególnych etapach zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym. 4. Wykonawca w porozumieniu i za zgodą Inwestora może zmienić kolejność wykonywanych prac w poszczególnych etapach prowadzonej inwestycji lub prowadzić równolegle różne prace modernizacyjne. Konieczne jest zachowanie czasu realizacji poszczególnych zadań oraz końcowego terminu zakończenia prac etapu I i II. A. I etap modernizacji powinien zawierać następujące działania: 1) Sporządzenie projektu wykonawczego dla modernizacji instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku ZACHĘTY - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie (na podstawie projektu koncepcyjnego); 2) Czyszczenie kanałów dystrybucji powietrza połączone z inwentaryzacją przeciwpożarowych klap odcinających zamontowanych w tych przewodach i innych elementów instalacji; 3) Przeprowadzenie demontażu i utylizacji zewnętrznych agregatów chłodniczych; 4) Przeprowadzenie demontażu i utylizacji urządzeń, kanałów i przewodów oraz innych robót wstępnych w pomieszczeniu maszynowni wentylacyjnej (wraz z inwentaryzacją demontowanej instalacji w maszynowni wentylacyjnej); 5) Zakup, dostarczenie i posadowienie w maszynowni wentylacyjnej w ZACHĘCIE central klimatyzacyjnych oraz automatyki sterującej przeznaczonych do montażu w pomieszczeniu maszynowni wentylacyjnej. 6) Wykonanie instalacji klimatyzacji serwerowni oraz biblioteki (instalacja Multi-split) B. II etap modernizacji powinien zawierać następujące działania: 7) Prace renowacyjne instalacji ciepła, chłodu technologicznego, stacji uzdatniania wody i kanalizacji; 8) Prace montażowe w maszynowni wentylacyjnej (podłączenie zakupionych central wentylacyjnych do instalacji dystrybucji powietrza, ciepła i chłodu technologicznego, wod.-kan. oraz pozostałego niezbędnego do ich funkcjonowania osprzętu); 9) Zakup i posadowienie zewnętrznego agregatu/agregatów chłodniczych wraz z niezbędną armaturą i wyposażeniem (łącznie z pompami obiegu wody lodowej); 10) Prace montażowe w zewnętrznej przestrzeni posadowienia agregatu chłodniczego; 11) Wykonanie konstrukcji do posadowienia central wspomagających i dachowego agregatu chłodniczego; 12) Zakup i montaż brakujących przeciwpożarowych klap odcinających w miejscu przejścia przewodów dystrybucji powietrza przez przegrody budowlane oddzielające pomieszczenie maszynowni wentylacyjnej od pozostałej części budynku. 13) Zakup i posadowienie central wspomagających oraz agregatu chłodniczego CH2; 14) Prace montażowe przy centralach wspomagających; 15) Wymiana elementów nawiewnych i wyciągowych; 16) Podłączenie automatyki sterującej oraz instalacji elektrycznego zasilania do układu wentylacji i klimatyzacji w maszynowni wentylacyjnej i centralach wspomagających; 17) Rozruch i regulacja instalacji wentylacji i klimatyzacji; 18) Modernizacja systemu klap dymowych w świetlikach zewnętrznych. 5. Szczegółowy opis poszczególnych elementów składowych realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym - Zał. Nr 1 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje zgodnie z prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na robociznę , co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na urządzenia oraz co najmniej 12 miesięcznego okresu rękojmi za wady , z zastrzeżeniem zapisu w Programie funkcjonalno-użytkowym, że przy montażu urządzenia nawilżającego w sekcji centrali klimatyzacyjnej Zamawiający wymagać będzie dodatkowej (przedłużonej do 8 lat) gwarancji na zabezpieczenie antykorozyjne centrali klimatyzacyjnej. 8. Zamawiający wymaga, przez okres minimum jednego roku, po odbiorze końcowym, przeprowadzenia raz w miesiącu kontroli parametrów i ewentualnej regulacji. Wykonawca przedstawi również i dołączy do oferty projekt umowy serwisowej, do akceptacji Zamawiającego, w której będą określone czynności Wykonawcy do wykonania w okresie gwarancji . 9. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegółowego zapoznania się w terenie z warunkami wykonania zamówienia, tj. odbycia wizji lokalnej. Zamawiający przewiduje wizję lokalną dla wszystkich wykonawców w dniu 10 czerwca 2011r o godz. 11:00. Podczas zebrania Wykonawców będzie można zgłaszać na piśmie wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia: powyżej 193 000 euro i poniżej 4 845 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy). Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uzna?nie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu - na konto Zamawiającego : BRE Bank S.A. Oddział Korporacyjny , ul. Królewska 14, 00-950 Warszawa , Nr 83 1140 1010 0000 2660 9800 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 3.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, 3.2. musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, 3.3. musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wyplata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 3.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, oryginał dokumentu należy złożyć do terminu składania ofert w kasie - w dziale finansowo-księgowym - (II piętro, wejście od ul. Burschego, z tyłu gmachu). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: efektywność ekonomiczna SFP
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach