Przetargi.pl
Modernizacja instalacji wentylacji i gazowej w lokalach socjalnych w m. Janików

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100 , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji wentylacji i gazowej w lokalach socjalnych w m. Janików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja instalacji wentylacji i gazowej w lokalach socjalnych w m. Janików”. Roboty budowlane obejmują wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych wraz z dostawą i montażem wyposażenia określonego w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz wykonanie przewodów spalinowych i wentylacyjnych wraz z robotami naprawczymi w lokalach mieszkalnych nr 104A, 104B, 104C, w m. Janików. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej instalacji i urządzeń oraz miejsc kolizji z istniejącą instalacją zgodnie z obowiązującymi przepisami/,  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - rozbiórkowe – demontaż istniejącej instalacji wraz z urządzeniami, - przebicia otworów, wykucia elementów z muru, - wywiezienie elementów pochodzących z rozbiórek,  wykonanie instalacji gazowej, w tym: - montaż rurociągów, - montaż osprzętu wewnętrznej instalacji gazowej (w tym: kurków i filtrów gazowych, odgałęzień), - wymiana dyszek na gaz ziemny w kuchenkach gazowych, - dostawa i montaż kotłów grzewczych gazowych wraz z wymianą podejść (ciepła i zimna woda, c.o.) - dostawa i montaż szafek gazomierzowych naściennych ze stelażem, - przeprowadzenie wymaganych przepisami prób,  roboty naprawcze – uzupełniające, w tym zamurowanie przebić, tynki uzupełniające, roboty malarskie,  modernizacja instalacji wentylacyjnej, w tym obsadzenie kratek wentylacyjnych,  wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzeń, wraz z uruchomieniem i testowaniem zamontowanych urządzeń i oprogramowania, oraz przygotowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej,  sprawdzenie przewodów kominowych i uzyskanie zaświadczeń o prawidłowym podłączeniu i funkcjonowaniu przewodów wentylacyjnych i spalinowych,  inne roboty, w tym:  zabezpieczenie nadzoru ze strony PSG,  uporządkowanie terenu objętego robotami,  gruntowne sprzątanie obiektów po wykonanych pracach remontowych. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia- siwz. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania:do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien właściwie zabezpieczyć kolizje z istniejącymi instalacjami. W przypadku uszkodzeń instalacji lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia instalacji i urządzeń. 2) W zakresie wykonywanych robót wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań przewidzianych warunkami technicznymi na własny koszt. 3) Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów dokumentacji powykonawczej. 4) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie obiektu i terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 5) Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, (Zniszczenia powstałe w wyniku niedbałości, braku nadzoru, braku fachowości, złej kolejności wykonywania robót i organizacji prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zniszczeń na swój koszt i doprowadzenie zniszczonego elementu do stanu pierwotnego lub stanu uzgodnionego z Inwestorem). 6) Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 7) Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8) Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych. 9) W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo mieszkańców. 10) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ew. wszelkich zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót. 11) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia obiektów przed skutkami prowadzenia prac, w szczególności do ich zabezpieczenia w sposób skuteczny przed kurzem oraz ewentualnymi uszkodzeniami, usuwanie skutków niewłaściwego zabezpieczenia obiektu w trakcie prowadzenia robót remontowych, 12) przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi na własny koszt oraz raportów z badań urządzeń, 13) prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem lokali mieszkalnych, 14) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się w obiektach, 15) przyjęcie organizacji robót w uzgodnieniu z użytkownikami lokali mieszkalnych (przy organizacji robót należy uwzględnić fakt, iż prace będą prowadzone w lokalach zamieszkałych - prace mogące zakłócić standardowe warunki zamieszkania należy prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikami lokali, do godz. 22 00), 16) Na życzenie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej dokumentacji przebiegu budowy w formie fotograficznej i przekazywania jej zamawiającemu w formie elektronicznej podczas odbiorów częściowych, 17) przekazanie Zamawiającemu instrukcji użytkowania i konserwacji wbudowanych urządzeń, 18) Wykonawca zobowiązany jest do nanoszenia na bieżąco w dokumentacji projektowej wszelkich zmian dokonywanych w trakcie budowy, 19) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania w czystości terenu objętego robotami, a po zakończeniu robót uporządkowania na swój koszt tego terenu i sąsiadujących z przeprowadzonymi robotami, 20) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do dostawców i Podwykonawców, 21) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie zastosowanych urządzeń i instalacji oraz do przekazania instrukcji ruchu i eksploatacji tych urządzeń i instalacji, 22) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia bieżącego serwisu i pomocy technicznej dla zainstalowanych urządzeń i systemów, 23) Wykonawca ma obowiązek przeniesienia na Zamawiającego własności egzemplarzy opracowania dokumentacji dotyczącej robót zamiennych lub równoważnych, o ile zajdzie potrzeba wykonania takich projektów oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich do wykonanego dzieła, w tym praw do wykonywania zależnych praw autorskich, wyłącznego wykorzystania opracowań zgodnie z przeznaczeniem oraz prawa do utrwalania i zwielokrotniania utworu, obrotu utworem i jego rozpowszechniania, 24) Wykonawca ma obowiązek złożenia oświadczenia o przeniesieniu autorskich praw majątkowych oraz praw do własnych egzemplarzy wraz z oświadczeniem, że w chwili przeniesienia autorskich praw majątkowych był ich właścicielem, zarówno w całości jak i w części wykonanej przez jego podzleceniodawców oraz, że przekazane wersje elektronicznych elementów przedmiotu zamówienia są odzwierciedleniem jej wersji papierowej. Wynagrodzenie za opracowanie dokumentacji zamiennej lub równoważnej zawierać się musi w wynagrodzeniu ryczałtowym, oferowanym przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy. 25) Zamawiający wymaga aby prace konserwatorskie i serwisowe danych urządzeń wykonywane były przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, i ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu pierwszym. winna zawierać co najmniej: - strony umowy, - przedmiot i cel działania konsorcjum, - zakres prac powierzonych do wykonania każdej ze stron i sposób współdziałania, - okres obowiązywania umowy (obejmujący również okres rękojmi i gwarancji jakości), - sposób odpowiedzialności, - sposób rozliczenia płatności, - obowiązki i uprawnienia partnerów, w tym lidera, - regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp. -Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ – Załącznik nr 4. -W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie. -Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp. -W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, jeśli podmioty zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. -Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 9.2.2. -Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w w pkt. 11.1 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2) a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2.2)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz 2016 poz. 352). W sytuacji, gdy ww dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym tylko w języku obcym, zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz z ofertą Wykonawca składa: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale), b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ, c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii). e) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami pkt. 11.2.1)b) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach