Przetargi.pl
Modernizacja instalacji uzdatniania wody na stacji Jankowice Wielkie wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej

Gmina Olszanka ogłasza przetarg

  • Adres: 49332 Olszanka,
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 129 683
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanka
    49332 Olszanka, woj. opolskie
    tel. 774 129 683
    REGON: 54103200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji uzdatniania wody na stacji Jankowice Wielkie wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja instalacji uzdatniania wody na stacji Jankowice Wielkie wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej” na działkach nr 77/3, 78 obręb geodezyjny 0953 1) Branża Technologiczna a) demontaże: - urządzenia i złoża - rurociągi b) dostawa i montaż urządzeń technologicznych: - węzeł sprężonego powietrza - węzeł filtracji ciśnieniowej - węzeł magazynowania wody pitnej c) orurowanie węzeł napowietrzania i filtracji (od wlotu wody surowej do wlotu do zbiornika procesowego ZP-1): - DN 100, DN 65, DN 25, DN 15, DN 10, DN 15 (sprężone powietrze) d) węzeł rurociągi zewnętrzne (od budynku filtrów do zewnętrznych zbiorników wody, od budynku filtrów do kanalizacji gminnej) - roboty ziemne dla DN 150, DN 100, DN 65 - DN 150, DN 100, DN 65, DN 50 - studnia przepustnic i izolacja rurociągów e) węzeł pomp dystrybucji wody do sieci (od wejścia do budynku filtrów do połączenia z istniejącą siecią dystrybucji wody): - DN 200, DN 150 f) węzeł nanofiltracji (od zbiornika procesowego ZP-1 do wyjścia z budynku filtrów) - DN 100, DN 65, DN 50, DN 32 - elementy łączeniowe i podparcia - rozruch, odbiory, szkolenia 2) Branża Konstrukcyjna a) budynek filtrów – fundament F1; F2;F3; - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - roboty budowlane b) fundament zbiornika magazynowego WP - roboty przygotowawcze i ziemne - roboty budowlane c) studnia przepustnic - roboty przygotowawcze i ziemne - roboty budowlane 3) Branża Elektryczna a) demontaże b) rozbudowa szafki zasilającej pompy głębinowe c) dostawa urządzeń obiektowych d) montaż korytek kablowych e) układanie kabli i przewodów f) pomiary i uruchomienie g) instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych h) budowa kanalizacji teletechnicznej i) instalacja wentylacji j) budynek ZGK 4) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej – przyłączenie SUW w Jankowicach Wielkich a) Sieć - prace ziemne - prace montażowe rozbiórka i odtworzenie nawierzchni asfaltowej b) Przyłącze - prace ziemne - prace montażowe. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa: projekt budowlany „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Jankowicach Wielkich”, projekt budowlano – wykonawczy „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiająca przyłączenie SUW w Jankowicach Wielkich Gmina Olszanka”, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża technologiczna, branża konstrukcyjna, branża elektryczna i AKPiA) oraz dokument pomocniczy -przedmiar robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta składana na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 gr.) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm.). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Grodków – Łosiów, Oddział w Olszance, z siedzibą w Pogorzeli 35 Nr 08 8870 0005 1004 0110 1576 0203 Na poleceniu przelewu należy wpisać: II PRZETARG NIEOGRANICZONY „Modernizacja instalacji uzdatniania wody na stacji Jankowice Wielkie wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczeń, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 16. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca potwierdza również spełnianie warunku poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Wykaz pracowników – zał. nr 10 do SIWZ 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 5) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium. 6) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach