Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 90-160 Łódź, Ul. Małachowskiego 5/7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 678 51 41 , fax. (042) 678 51 41
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji
Ul. Małachowskiego 5/7 5/7
90-160 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 678 51 41, fax. (042) 678 51 41
REGON: 10043467500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czsr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji oświetlenia hali rozgrywek sportowych Centrum Sportu i Rekreacji, w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Tomie III specyfikacji istotnych warunków zamówienia zatytułowanym Szczegółowe Dane Techniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1 pkt. 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 w związku z art. 22, ust. 1, pkt 4 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na przebudowie-montażu oświetlenia w obiektach sportowych o wartości, co najmniej 100.000,00 zł brutto, w ramach jednego zamówienia. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia: osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jedna osoba winna posiadać właściwe Zaświadczenie Kwalifikacyjne D, jedna osoba winna posiadać właściwe Zaświadczenie Kwalifikacyjne E. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez właściwe Zaświadczenie Kwalifikacyjne rozumie się takie, które zostało wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla ww. specjalności. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b Ustawy Prawo budowlane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w punkcie 2.1. i 2.2. 3. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ogólne ubiegania się o zamówienie: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy wykonawca lub pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 1.4. winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1.3. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki ekonomiczne i techniczne ubiegania się o zamówienie (określone w rozdziale 2.): Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców w stosunku, do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.1. Doświadczenie wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w punkcie 2.1.). Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z Formularzem Nr 7. 2.2. Potencjał kadrowy Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 8. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w wykazie: Uprawnień budowlanych, Aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Właściwego Zaświadczenia Kwalifikacyjnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czsr.com.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07