Przetargi.pl
Modernizacja instalacji odpylania i transportu spalin dla kotłowni lokalnej przy ul. Przemysłowej 15 w Kozienicach wraz z wymianą naczynia wzbiorczego w formule zaprojektuj i wybuduj.

Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48)6142403 , fax. (48)6142403
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 15
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. (48)6142403, fax. (48)6142403
    REGON: 14151169400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji odpylania i transportu spalin dla kotłowni lokalnej przy ul. Przemysłowej 15 w Kozienicach wraz z wymianą naczynia wzbiorczego w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizację instalacji odpylania i transportu spalin dla kotłowni lokalnej przy ul. Przemysłowej 15 w Kozienicach wraz z wymianą naczynia wzbiorczego w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Informacje uzupełniające do PFU: a) Pomiary należy wykonać dla dwóch obciążeń – 50% i 90%. b) Minimalna zawartość tlenu w spalinach podczas badań grawitacyjnych 16%. c) Nowe wentylatory mają posiadać napęd sprzęgłowy. d) Zamawiający wyraża zgodę na ewentualne zastosowanie samoczynnych zaworów dozujących (z wymiennym elementem gumowym) wraz z zastosowaniem ręcznej zasuwy pyłowej zamiast dozowników celkowych. e) Należy zastosować wentylatory niskoobrotowe. f) Kotły nie są wyposażone w pomiar temperatury spalin. g) Należy przewidzieć odbiór pyłów poprzez przystosowany do tego celu szczelny wózek, którym okresowo zostaną przetransportowane do miejsca rozładunku. h) Zamawiający nie posiada dokumentacji fundamentów pod wentylatory wyciągowe. i) Zamawiający rezygnuje z wykonania oświetlenia LED uwzględnionego w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający oferty muszą wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na konto Zamawiającego w banku: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 81 1600 1374 1837 6383 8000 0005 z dopiskiem WADIUM – ODPYLANIE. Do oferty należy dołączyć kopię po-lecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (lub poręczenia) gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach