Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00977 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 6459384 , fax. +48 22 6453957
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości
00977 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 6459384, fax. +48 22 6453957
REGON: 1042059100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji odgromowej pól antenowych na obiektach O-1 oraz O-1 bis Polskiego Radia S.A. przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie poprzez dostosowanie do wymogów normy PN EN 62305 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem modernizację instalacji odgromowej oraz przeciwprzepięciowej na obiektach O-1 oraz O1-bis Polskiego Radia S.A. znajdujących się przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 8-10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót oraz Dokumentacja projektowa, określająca zakres rzeczowy robót, a także Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych ). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. ( PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2018, poz. 110) 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1) SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU: 12.1. Poza dokumentami i oświadczeniami, o których mowa w pkt. 10 SIWZ, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są w terminie składania ofert przedłożyć: 12.1.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ, 12.1.2. wypełniony formularz warunki gwarancji – wg. wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ 12.1.3. kosztorys sporządzony metodą szczegółową, 12.1.4. dowód wniesienia wadium, 12.1.5. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-20 - Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-13 - Przeprowadzenie prac remontowych, w tym instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym siedzibą Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki
Dodano: 2023-11-28 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-08-30 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kwater internatowych przed ponownym zasiedleniem usytuowanych przy ul. Promenada 1/3 lok 20 oraz przy ul. Podchorążych 43/45 lok 201 w Warszawie.
Dodano: 2023-07-07 - Monitoring i oświetlenie terenów rekreacyjnych na Białołęce projekt nr 594 BO na 2022r.
Dodano: 2023-03-24 - Oświetlenie ciągu pieszo – rowerowego przy SP 368 przy ul. Ostródzkiej i ul. Hemara w Warszawie
Dodano: 2023-03-03 - Przebudowa budynku Domu Studenta nr 3 „GROSIK” SGH w Warszawie przy ul. Madalińskiego 31/33
Dodano: 2022-10-03 - Modernizację polegającą na utrzymaniu sprawności Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności m. st. Warszawy.
Dodano: 2022-08-22