Przetargi.pl
„Modernizacja instalacji i urządzeń kotłowni olejowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Repkach” III POSTĘPOWANIE

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja instalacji i urządzeń kotłowni olejowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Repkach” III POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja instalacji i urządzeń kotłowni olejowej w budynku Publicznej szkoły Podstawowej w Repkach Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) Wykonanie demontażu istniejącego kotła 2) Dostawę i montaż nowego kotła 3) Wykonanie nowego układu kotłowni w systemie zamkniętym z naczyniem przeponowym o poj. 140 dm3 4) Wykonanie automatyki kotłowni olejowej Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt budowlany ( wykonawczy) - załącznik nr 9 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Miejsce realizacji robót a) Repki, gmina Repki – Działka nr 1035 UWAGA: Prace będą odbywać się w budynku oświatowym- szkoła podstawowa Z uwagi na to prace remontowe powinny być prowadzone w godzinach pracy szkoły tj. od Poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Roboty wyburzeniowe lub inne uciążliwe powinny być uzgodnione przed rozpoczęciem z dyrektorem szkoły. Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed rozpoczęciem prac i przestrzegać porządku i bezpieczeństwa pracy w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach